Wrap Up: Aprilie

Cum am deschis azi laptopul, am fost invadată de peste tot, pe lângă urările de Paște, de wrap-up -uri: youtube, mail, wordpress, chiar și facebook, peste tot se găseau. În primă fază, mă gândisem să scriu un mic post în care să vă urez „Paște Fericit!” și toate cele, dar mi-am dat seama cât de mult îmi plac aceste articole, în care cititorii spun ce au citit în luna respectivă și cât de mult le-a plăcut. În plus, astfel pot vorbi și despre cărțile pe care le-am citit, dar n-am apucat sau n-am vrut să le fac recenzie. Deci, inaugurăm o nouă rubrică! :))

large3116314

În luna Aprilie, am apucat să citesc doar 3 cărți. Este destul de bine, dar nu mulțumitor. În ceea ce privește calitatea, toate au primit 5 stele de la mine. Ori am început să citesc doar cărți bune, ori pretențiile mele nu mai sunt destul de mari. Eu tind să cred că este prima variantă.

  1. Marele Gatsby de F. Scott Fitzgerald: Am văzut filmul chiar în vara în care apăruse. Știți voi, cel cu Leonardo DiCaprio, de unde și faimoasa imagine cu el întinzând un pahar cu șampanie. Filmul mi s-a părut destul de bun, iar mai târziu am aflat că există și o carte.După ce am terminat și cartea, am vrut să privesc lucrurile obiectiv, făcând abstracție de faptul că în acea perioadă nu puteam să mă concentrez destul de mult pe un lucru, așa că m-am întins cu această scurtă cărticică destul de mult. Recenzia AICI.
  2. Flori pentru Algernon de Daniel Keyes: Multă lume lăuda această carte, iar subiectul m-a intrigat. A fost interesant să urmăresc atât evoluția, cât și involuția personajului principal, gândurile sale, frământările, ceea ce simțea în legătură cu experimentul. Te face să treci prin diferite stări, de la milă și compasiune, la admirație sau regret. Sper să reușesc să detaliez totul într-o recenzie.
  3. Urzeala tronurilor de G.R.R. Martin: Să fim serioși, cine n-a auzit de faimoasa serie a lui George Martin? Măcar din posterele pentru serial. :)) M-a sfătuit atât de multă lume să mă apuc de el, dar eu nu și nu, vreau să citesc cărțile. Nu știu dacă e o decizie bună sau mai puțin bună, să citesc aproape 900 de pagini, în loc să mă uit la 10 episoade, dar mi-a plăcut cartea. Deși poate deveni puțin obositoare (sau a fost vina mea?) pe alocuri, povestea te prinde, acea lume te fascinează, iar personajele, numeroase ce-i drept, te fac să vrei să le urmărești până la capăt.

Acestea au fost cărțile, sper ca luna viitoare să revin cu mai multe. Voi ce ați citit?

P.s. : Sărbători fericite tuturor! ^.^

 

Lasă un răspuns

