Leapșa: Most wanted

Această leapșa circulă de ceva vreme, atât pe bloguri, cât și pe canalele de youtube, și cum n-am mai făcut de foarte mult timp una, m-am gândit că acest moment ar fi numai bun.

1.O carte publicată pe care ți-o dorești.

Chiar trebuie să aleg dintre cele 100 și ceva de cărți pe care le am în wishlist? Paai, aleg Oameni, îngeri și demoni de Lina Moacă, deoarece e pe lista de așteptate de ceva timp, dar numărul de pagini mă face să vreau să o amân până voi avea destul timp să o citesc, fără a mă împiedica de școală sau de altceva.

oameni-ingeri-si-demoni_1_fullsize

2. O carte nepublicată pe care ți-o dorești. 

Am citit acum câteva săptămâni Ultimul avanpost de Lavinia Călina și chiar mi-a plăcut. Așa că abia aștept să citesc următorul volum și să apară celelalte volume din serie.

20877804

3. O carte pe care o dorești tradusă.

Este surprinzător și pentru mine, dar aleg continuarea de la seria Spulbera-ma de Tahereh Mafi. Am citit acum câțiva ani, probabil 2 sau 3, prima carte și știu că mi-a plăcut foarte mult la momentul respectiv, iar sfârșitul era destul de intrigant încât să te facă să vrei să citești și următoarele volume.

large2

4. O carte pe care ti-o doresti datorită copertei.

25647971

5. O carte pe care ţi-o doreşti datorită sinopsisului. 

Socul căderii de Nathan Filer –  „Sunt carti pe care nu le poti lasa din mana si care te fac sa pierzi nopti.

Sunt carti care arunca o lumina puternica asupra zonelor umbrite ale vietii noastre.

Sunt carti care, gratie talentului cu care sunt scrise, iti raman in minte zile in sir.

Socul caderii este una dintre aceste carti.

Un portret extraordinar al prabusirii unui tanar in abisul bolii mintale. Un roman curajos si remarcabil semnat de una dintre cele mai promitatoare voci ale fictiunii contemporane.”

6. O carte pe care ți-o dorești datorită recenziilor.

Neverland de Radu Găvan. Am citit Exorcizat, iar de atunci tot îmi sare în cale și această carte cu recenziile ei pozitive și cuvintele de laudă.

coperta_neverland_radu-gavan

7. O carte pe care ţi-o doreşti datorită autorului. 

Orice de Murakami.

large3

8. O carte pe care ai citit-o deja şi ţi-o doreşti.

Nu prea citesc cărți împrumutate. Poate Viața lui Pi, dar nu atât de mult încât să fie o prioritate.

9. O carte pe care nu ți-o dorești suficient de mult.

Hai să zicem o carte pe care nu mi-o doresc deloc. Fluturi de Irina Binder.

10. O carte pe care ți-o dorești pentru tot, tot, tot.

Mințile lui Billy Milligan de Daniel Keyes

bookpic-5-mintile-lui-billy-milligan-4330

 

 

6 gânduri despre &8222;Leapșa: Most wanted&8221;

    1. Probabil la urmatoarea comanda o voi cumpara. Ma gandeam ca, fiind atat de mare, imi va lua ceva timp sa o citesc si nu voiam sa ajung intr-un reading slump. Eh, gasesc eu timp si pentru ea. :))

Lasă un răspuns

