Wrap up: Februarie

large3116314

Cred că e una dintre cele mai bune luni în privința cititului, din toamnă și până acum. Sunt mulțumită pentru că am reușit să termin patru cărți și să mă apuc de a cincea.

17198238_1436348669771613_2046114736_n

1.Clopotul de sticlă de Sylvia Plath:

Mi-am dorit de foarte mult timp această carte, însă, nu a reușit să mă mulțumească în totalitate. Nu am rezonat deloc cu personajul principal, acțiunea de la început m-a bulversat puțin, nu-i înțelegeam rostul, iar acest lucru s-a întâmplat până la jumătatea cărții, ceea ce a afectat oarecum restul, chiar dacă povestea mi se părea mai interesantă. Găsiți recenzia AICI.

17203941_1436348563104957_502759595_n

2. De ce iubim femeile de Mircea Cărtărescu

Deși a fost un însoțitor bun pentru călătoriile cu autobuzul și pentru orele ce nu-mi atrăgeau atenția, nu pot să spun că m-a dat pe spate. Auzisem multe laude la adresa autorului și credeam că voi găsi ceva special în această carte, ceea ce nu s-a întâmplat. A fost doar OK. Probabil voi citit cândva și altceva de la el, să-mi formez cât de cât o părere.

17198398_1436348526438294_1449815434_n

3. Wonder de R.J. Palacio

Cea mai bună carte citită în anul 2017. Este o carte pentru copii, dar pur și simplu am adorat-o. Cartea spune povestea unui copil ce a trecut printr-o groază de operații, încă de la naștere, deoarece prezenta anumite malformații la nivelul feței. Din cauza felului în care arată, părinții au hotărât să-l scutească o perioadă de răutatea copiilor. Însă, acum, când trece clasa a 5-a, ei decid că a venit timpul să-l învețe să înfrunte adevărul și să dea piept cu viața. Mi se pare că întreaga carte este o lecție de viață, despre răutatea societății și reacția oamenilor la ceva diferit, dar și despre prietenie, loialitate și bunătate. O recomand cu mare drag.

.17198458_1436348593104954_1409464116_n

4. Jocul lui Gerald de Stephen King

Și trecem de la o carte pentru copii, la una pentru adulți sau cel puțin 16+. E Stephen King, n-am cum să vorbesc de rău despre el! Recunosc că a fost puțin ciudat să citesc o carte care, în cea mai mare parte, are doar un personaj. Și acel personaj vorbește cu anumite voci din mintea lui…  Nu pot afirma că e cea mai bună carte a lui, dar este o poveste destul de originală și e interesant să vezi ce-i poate debita mintea.

Voi ce ați mai citit?

Lasă un răspuns

