In my mailbox #4

Hei! Hei! Hei! Da, chiar e vacanță. ❤ Și se presupune că ar trebui să postez mai des, o să-ncerc să fac și asta. Ei bine, in ultima vreme am cumpărat cam multe  câteva cărți.

Totul a început cu aniversarea Libris. Era o zi frumoasă, soare, blah blah blah și intervine el: mail-ul cu noutați. Chiar ar fi putut cineva să se abțină? Și mi-am cumpărat volumul Forțele Răului Absolut, muream de nerăbdare să văd cu se termină, Ucigașul ABC care, desigur, mi-a plăcut extrem de mult și Femeia în negru pe care încă n-am apucat să o citesc, dar am văzut acum ceva timp filmul și cartea bate mereu filmul. Iar cadoul am primit Oska Pollock.

Între timp apare pe internet știrea bombă: Stăpânul Inelelor 15 lei cu Ziarul Libertatea. Și eu îmi doream că citesc seria după ce termin cu Harry Potter, deci am profitat. Apropo, deși par subțiri, au un scris micuț x.x cred ca îmi va lua ceva timp să le citesc.De ziua mea, mi-am cumpărat Paranormal și Lolita, nu știu de ce, pur și simplu le-am văzut și le-am vrut, iar de la Libris am primit Hoțul de cărți pentru recenzie.

Imagine

Ce bine arată! Abia aștept să le citesc pe toate. Mai am o comandă de 3 cărți de la Libris și gata. Promit că nu mai cumpăr altele * mda… așa îmi zic mereu *. Sper să aveți o vacanță placută! ❤

 

 

12 gânduri despre &8222;In my mailbox #4&8221;

  1. Felicitări pentru achiziţii!! Eu am doar 4 dintre cărţile tale, dar aş vrea tare mult „Ucigaşul ABC”.
    Spor la citit!!

  2. Răfuiala mi-a plăcut foarte mult, cred că am stat o zi cu nasul în ea să o termin. Sunt curios cum o să ți se pară Stăpânul inelelor, eu le am de vreo 4 ani si nu am reușit nici până acum să trec de jumătatea primului volum.

Lasă un răspuns

