Leapșa #4 : Happy Bookaholic

Am primit leapșa de la Răzvan acum câteva zile, dar cum eu sunt o aiurită am rezolvat-o în seara asta. Mai bine mai târziu decât niciodată. :))

1. Ce iubeşti cel mai mult atunci când cumperi cărţi noi?
De cele mai multe ori cumpăr cărți din librăriile online pentru că sunt mai ieftine. Îmi place să vorbesc cu șoferul de la Cargus, să-mi iau coletul, să-l pun în pat și să-l despachetez și să admir fiecare carte în parte: copertă, prefață, cum e scrisul pe pagină, cât de lungi sunt capitolele. Iubesc tot ce ține de cumpărat cărți.

2. Cât de des îţi cumperi cărţi noi?
„Prea des”, șoptește portofelul gol după noptieră. :)) Dau în jur de o comandă pe lună, uneori 2. Și cumpăr în jur de 4-5 cărți.

3. Librării sau magazine online?
Îmi plac librăriile și iubesc să mă plimb prin ele, dar prefer să cumpăr din magazinele online.

4. Ai o librărie preferată?
Cărturești. Și online: Libris.

5. Faci precomenzi?
Până acum n-am făcut, poate aș face pentru o carte pe care mi-o doresc de foarte mult timp.

6. Ai o limită lunară când vine vorba de cumpărat cărţi?
Nu îmi impun o limită, dar am grijă să nu exagerez.

7. Ai interdicţii la cumpărat cărţi?
Da. Chiar acum mi-am propus să nu-mi mai cumpăr cărți luna asta. * După ce-mi sosește luni Sub aceeași stea *

8. Cât de lung este wishlist-ul tău?
În mintea mea e destul de lung, dar oficial cuprinde 52 de cărți pe care vreau sa pun obligatoriu mâna. :))

9. 3 cărţi din wishlist pe care vrei să le cumperi în momentul ăsta.
Cautand-o pe Alaska, Inainte sa adormi, Tronul de clestar

10. Cine doreşti să mai facă acest tag?
Oricine citește asta și nu l-a primit/rezolvat.

Lasă un răspuns

