5 autori pe care vreau să-i citesc

Precum orice alt cititor, am un wishlist interminabil. Unele sunt din recomandări, altele sunt acolo pentru că mă atrage subiectul, iar, despre restul, nu știu mai nimic, atrăgându-mă ori coperta ori numele autorului. Azi voiam să vă scriu despre câțiva autori pe care vreau să-i citesc și de ce anume, așa că uitați cinci dintre ei.

14106445 (1)

1.Oana G. Arion este prima care mi-a venit în minte. Cam acum o lună am dat o comandă pe Librex, după care am primit un cod de reducere și am dat o a doua comandă. Prima a venit, însă, cealaltă s-a pierdut pe undeva, iar eu am fost prea aglomerată să-mi dau seama că a trecut ceva timp de când trebuia să vină. Fiind prea târziu, am lăsat-o baltă, dar clar voi pune cândva mâna pe „Ultimul viking” al Oanei.

7728207 (1)

2.Svetlana Alexievich m-a atras foarte mult prin cărțile ei și subiectul principal, Al Doilea Război Mondial. Am mai citit câteva cărți despre acea perioadă și au fost extrem de bune, deci nu prea văd cum e posibil să mă dezamăgească această autoare. Cel mai mult s-a evidențiat cu „Răzoiul nu are chip de femeie”, carte destul de lăudată și care sper să-mi placă la fel de mult ca celorlalți.

128382

3. Lev Tolstoy se numără și el printre scriitorii pe care vreau să-i încerc, dar, în cazul lui, văd doar o sinucidere lentă și am vaga impresie că mă va băga într-un reading slump. Cu toate astea, vreau să-mi fac o mică idee atât despre Anna Karenina, cât și despre Război și pace. Dacă nu din plăcere, atunci măcar pentru cultura mea generală.

6238

4.Marjave Satrapi, nu vi se pare cunoscut? E tipa cu Persepolis. Ideea e că vreau să citesc un roman grafic, iar acesta mi s-a părut unul dintre cele mai recomandate. Plus că este o autobiografie și cred că autoarea a avut o viață destul de captivantă, dacă și-a dorit să scrie despre ea.

4927275 (1)

5.Cristina Nemerovschi se află pe ultimul loc, dar cu siguranță o să încerc una din cărțile ei în viitorul apropiat. O bună bucată de vreme am stat departe de autoare, mi se părea că toată lumea o citea și, dacă-i punea-i să o descrie, erau gen: „Ah, păi, are scene des sex și violență. E faină!”. Între timp, mi se pare că lumea s-a mai potolit, autoarea a scos și alte cărți care sunt văzute cu ochi buni și pe care mulți le consideră pline de o anumită profunzime. Îmi place să citesc chestii diverse, deci nu văd de ce să nu apară și o carte de-a Cristinei în biblioteca mea, iar eu să-mi fac o părere despre stilul autoarei.

Voi ce autori ați vrea să încercați? 🙂

3 gânduri despre &8222;5 autori pe care vreau să-i citesc&8221;

  1. Si eu tot pe Cristina o am pe lista. Si mai nou si in biblioteca („Zilele noastre care nu vor mai fi niciodata”). Pe Tolstoi l-am incercat cu „Razboi si pace”, dar sunt abia la jumatate. Am luat o pauza cam lunga de la el si o sa imi ia ceva timp sa revin.

    1. Tot Zilele noastre mă atrage și pe mine dintre cărțile Cristinei. Cât despre Război și pace, cred că și la mine va fi la fel. O să-mi dau seama după câteva pagini dacă merită sau nu să continui.

      1. Eu am citit recenzii faine si pentru „Rockstar”, dar nu am citit-o inca. Iti urez succes cu Tolstoi. Eu ma apuc zilele acestea de Anna Karenina si vreau musai sa o termin.

Lasă un răspuns

