Wrap up: Martie & Aprilie

large3116314

Din nou am decis să unesc două luni, pentru că n-aveam destule cărți citite și. cel mai  probabil, nu voi avea până când voi termina cu BAC-ul și admiterea.

18386839_1530274643712348_217076919_n

1.Un motan pe nume Bob de James Bowen:

Este pentru prima dată, de mult timp, când văd filmul înainte să citesc cartea și nu regret. Ambele au fost incredibile, m-au ținut în priză, mi-au adus zâmbete pe buze și m-au făcut chiar să mă îngrijorez pentru soarta celor doi prieteni. Mi-e imposibil să-mi imaginez că cineva poate urî genul acesta de carte.

18337273_1530274823712330_449643856_n

2.Fight Club de Chuck Palahniuk

Am vorbit deja despre această carte mai pe larg, într-o recenzie. Ideea e că îmi doream să-l citesc pe acest autor și trebuia să încep de undeva, iar Fight Club a fost un început destul de bun. Mi-a plăcut la nebunie partea psihologică din această carte, dar nici povestea în sine nu mi se pare rea. Autorul vine cu ceva nou și am admirat asta.

18386497_1530274923712320_1547579278_n

3.Toate acele locuri minunate de Jennifer Niven

Deși am avut parte de tiparul obișnuit al cărților YoungAdult, eu îl numesc „stilul John Green”, țin să menționez că autoarea vine cu un micuț plus: se axează pe partea de boli mintale, ceea ce eu nu prea am întâlnit în astfel de cărți. Poate dacă nu era povestea de dragoste, poate dacă nu-mi aducea aminte de John Green și a lui „Sub aceeași stea”, poate dacă lua personajul ală, Finch, care a fost într-un fel salvarea cărții, și mi-l punea în alt context, ar fi fost una din cărțile mele preferate.

18361023_1530274753712337_1504792458_n

4.Crimă și pedeapsă vol. 1 de F.M. Dostoevski

În sfârșit m-am apucat și eu de această carte. Din când în când simt nevoia să mai citesc câte un clasic, mai mult pentru cultura mea generală. Mi se pare ciudat să mă laud cu titlu de cititoare, iar, când mă întrebă cineva de Tolstoi, Dostoevski sau alți cititori clasici, să nu știu ce să spun. Cartea în sine nu mi se pare deloc rea, nu e nici greoaie, iar acțiunea se desfășoară destul de repede. Sunt curioasă de volumul doi, am vaga impresie că personajul principal va fi prins sau mintea lui o va lua cu totul razna.

Și voi ce-ați mai citit? Sper că mai mult decât mine. :))

Lasă un răspuns

