Spring Flowers Book Tag

spring2bflowers

Mai mare dragul să faci un tag despre flori în zilele astea însorite. Am luat leapșa de la Dreams Have Wings și vă invit să o preluați și voi. 😀

Narcisă – O carte despre o iubire neîmpărtășită

Aleg „Înainte să de cunosc” de Jojo Moyes. Ciudat este că nu știu dacă să mă bazez pe început, deoarece între cei doi exista o relație foarte departe de termenul de „iubire”, sau pe sfârșit. Cei ce au citit cartea știu la ce mă refer.

large (9)

Degețel – O carte pe care te-ai prefăcut că ai plăcut-o

Ciudat, dar n-am niciun regret de acest gen. Nici măcar nu am o carte pe care să o urăsc din toată inima. Am spus mereu ce nu mi-a plăcut și ce mi-a plăcut la o carte, nu am simțit presiune să declar că-mi place ceva, dacă nu cred asta.large (10)

Liliac – O carte despre prima iubire

O zi de David Nicholls, pentru că n-am mai pomenit de foarte mult timp de această carte și chiar mi-a plăcut. Este vorba de o iubire diferită, despre cum ceea ce căutam o viață întreagă se află la un pas de noi, dar suntem prea orgolioși sau ignoranți pentru a recunoaște asta.

large (8)

Zambilă – O carte cu un final trist

Aș fi tentată să spun Oscar și Tanti Roz, dar mi se pare că Flori pentru Algernon e o alegere mai neobișnuită. Nu, nu moare un personaj, poate doar micuțul șoricel, deci nu e un final trist în adevăratul sens al cuvântului. E mai mult vorba de „căderea” personajului principal, al cărui IQ continuă să scadă până în momentul în care nu mai știe nici să scrie. Din punctul meu de vedere, a fost un final trist.

large (7)

Bujor – O carte care te-a făcut să te simți rușinat/ă

De ce iubim femeile de Mircea Cărtărescu, mai mult din cauza imaginii de pe copertă… să zicem că e puțin ciudat să o citesc în public, fără să primesc o ridicare din sprânceană sau să apară un zâmbet discret pe buzele cuiva.

16521980_1398708900202257_2107121376_n

Lalea – O carte cu cea mai frumoasă declarație de dragoste

Nu prea sunt genul care să observe declarațiile de dragoste, dar știu că Anna și sărutul franțuzesc de Stephanie Perkins avea niște momente destul de drăguțe între protagoniști.

large (6)

Brândușă – O carte care te-a făcut să râzi cu poftă

M-am hotărât să devin prost de Martin Page. Serios vorbind, tipul a intrat în comă de la o halbă de bere. :))

yZfKa

Panseluță – O carte care te-a făcut să te gândești la un subiect important sau intens

Îmi vine în minte ultima carte citită, „Toate acele locuri minunate”, care tratează subiecte precum depresia, bipolaritatea și anxietatea. Deși la început mi s-a părut că voi avea parte de o dezamăgire totală, am ajuns să fiu mulțumită de această carte. Mi s-a părut interesant cum, dacă n-ai o rană vizibilă, oamenii din jur nu te consideră bolnav. Pe de altă parte, mi s-a părut un fel de lecție pentru adolescenții din ziua de azi care consideră că să ai anxietate sau să fii bipolar e cool.

large (5)

Margarete – O carte despre o relație strânsă de prietenie dintre două sau mai multe femei

Mi-este foarte greu să mă gândesc la altă pereche decât Lisa și Rose din Academia Vampirilor. Am văzut la aceste fete genul de prietenie pe care orice fată și-ar dori-o în viața reală, plină de susținere, devotament și dăruire.

large (4)

Lasă un răspuns

