In my mailbox #16

Am ajuns să cumpăr o groază de cărți, dar când vine vorba să le citesc pauză. Ba n-am chef, ba n-am timp, ba sunt prea obosită. Primele patru cărți sunt comandate de la Okian. I-am prins mai de mult cu niște super oferte, însă a durat ceva până să vină pachetul, ei fiind destul de aglomerați în acea perioadă.

Wonder e deja citită și m-a impresionat într-un mod foarte plăcut. Găsiți recenzia aici. Am mai citit Fangirl de Rainbow Rowell, a fost o lectură ușoară și mi-am zis să mai încerc altceva.

Jurnalul Annei Frank îmi pare a fi un must-read, așa că n-am pierdut ocazia de a o cumpăra la un preț bun, iar de Girlboss am auzit pe youtube despre ea și erau doar cuvinte de laudă.

Următoarele cărți sunt cumpărate din anticariate: primele patru de mine, următoarele patru sunt făcute cadou.

Chemarea cucului (prietenul meu a râs pe seama mea, când a văzut titlul) am cumpărat-o pentru că mi-era dor de un roman polițist ceva mai stufos, plus că e vorba de pseudonimul autoarei seriei Harry Potter și vreau să văd cum sunt cărțile ei „serioase”. Despre Toate acele locuri minunate am auzit cuvinte de laudă. Am citit puțin de ea și până în prezent seamănă prea mult cu genul acela de carte pe care ar fi scris-o John Green. Okay, asta chiar nu vreau să fie 100% jignire. :))

Două cărți de la Herg Benet, doi autori pe care i-am mai citit și care mi-au plăcut. Cum le-am văzut, n-am mai stat pe gânduri, le-am înhățat și le-am cumpărat. Sunt curioasă în privința ambelor.

Am trecut la cărțile primite. The three musketeers este un clasic și, deși probabil va fi o engleză mai veche, sper să mă descurc. Am adorat Înainte să te cunosc, deci vă imaginați încântarea mea când am văzut continuarea. Am auzit câteva păreri negative, dar nu mă las descurajată.

Am văzut filmul întâi și după am citit cartea, dar ambele au fost mai mult decât bune, îți dau o stare incredibilă de căldură interioară. Despre Fetele de înghețată n-am mai auzit, dar pare perfectă pentru vară.

17813938_1481154498624363_1680392865_n

Și cartea primită de la Târgul Cărții, citită și își așteaptă recenzia.

6 gânduri despre &8222;In my mailbox #16&8221;

  1. Cei trei muschetari a fost scrisa in franceza deci daca e o traducere actuala engleza ar trebui sa fie la fel.
    Fetele de inghetata este povestea a doua femei abuzate de acelasi professor, ambele acuzate de moartea lui, una merge la inchisoare alta nu. Nu te astepta la o lectura draguta si simpla.
    Spor la citit!

    1. Nu știu de ce aveam ideea că, dacă e un clasic, și traducerea trebuie să fie veche. Probabil ai dreptate, iar traducătorii au actualizat totul. Cât despre Fetele de înghețată, nu mă așteptam la așa ceva. Titlu, coperta și faptul că face parte din colecția Chic mă făceau să cred că-i o carte lejeră, poate chiar amuzantă. Mulțumesc, la fel!

  2. M-a apucat si pe mine dragul de lectura si mi-am comandat la carti de te doare capul. Mi-am propus 3 carti pe luna. Ghici ce? a trecut o luna si inca nu am terminat-o pe prima pentru ca adorm…dupa patru pagini, desi cartea este geniala.

    1. Mai am și eu momente de genul, dar după o perioadă de timp îmi revine cheful de citit. De obicei, în aceste „pauze” mă apuc de seriale și filme. 😀 Aveam stresul că nu citesc destul, dar m-am învățat minte și până la urmă cititul ar trebui să fie o plăcere, nu o obligație.

Lasă un răspuns

