Wrap up: Ianuarie

large3116314

Sunt puțin dezamăgită de mine, când vine vorba de citit. Am un teanc imens de cărți, iar eu nu fac nimic să-l micșorez. Partea proastă e că majoritatea sunt cărți pe care mi le-am dorit extrem de mult și de care sunt încântată să le văd în biblioteca mea. N-avem că să facem, așteptăm să vină cheful și timpul liber. :))

16652763_1407895329283614_1592555341_n

1.Împăratul muștelor de William Golding:

De această carte n-am apucat să vă vorbesc până acum. A fost prima lectură pe anul acesta și pot spune că a fost un început destul de bun. Este o poveste despre dezumanizare, dusă cu totul la extrem. Devine destul de intensă, pe măsură ce înaintezi în lectură. Schimbarea produsă în interiorul anumitor copiii este copleșitoare, iar felul în care evoluează lucrurile te face să observi toată această metaforă din spatele lecturii. Adevărații monștrii nu erau ascunși în adâncul pădurii, ci foarte aproape, în sufletele copiilor. Aș vrea să recitesc această carte cândva.

16699844_1407895359283611_780082886_n

2.Mara Dyer.Începutul de Michelle Hodkin:

Despre Mara Dyer am mai discutat, deci nu voi intra prea mult în detalii. A avut punctele ei forte și punctele ei slabe. Mi-a plăcut picătura de horror strecurată pe alocuri, dar care, din păcate, a dispărut pe parcurs. De asemenea, am găsit elementele comune din seriile fantasy, același tipar fata ciudațică + băiatul super popular. Nu știu dacă voi continua seria, n-aș vrea să fiu dezamăgită de următoarele volume.

Am fost destul de ocupată și, din această cauză, apare articolul atât de târziu. Încă nu mi-a venit cheful de citit pe de-a-ntregul, dar există speranță, nu? :)) Voi ce mai citiți?

Lasă un răspuns

