In my mailbox #15

Deși am strâns din nou ceva cărticele, nu mi-am golit chiar atât de mult portofelul. Aștept să mai stâng bănuți, să vină un cupon de 50% pe elefant și cred că voi face o mică pagubă.

Primele patru cărți sunt furate din biblioteca unui prieten. Doar nu se așteaptă cineva să-mi arate o bibliotecă și să plec de acolo cu mâna goală?

De Herta Muller doar am auzit și sunt curioasă să aflu cum scrie, dacă e pe placul meu. Cât despre Agatha Christie, fiind o mică plăcere de-a mea, aș fi în stare să citesc orice de la ea și să fiu 100% sigură că o să-mi placă.

16507400_1398708980202249_166656050_n

Am și o altă ediție de la această carte, tot veche, dar scrisul e puțin mai mare în cele din poză. Acum, cu două ediții, poate mă apucă și pe mine un impuls să pun mâna pe ele.

În continuare, am o comadă dată la cei de la Târgul cărții. Am dat 30 de lei pe toate cele cinci cărți. Asta da afacere!

Stephen King, o altă plăcere de-a mea. De Jocul lui Gerald m-am apucat, am citit 100 de pagini, dar a început o perioadă mai aglomerată și n-am mai avut chef de nimic. Trebuie să ai o anumită răbdare să citești o carte cu un singur personaj, care ajunge să vorbească singur. :))

Alți doi autori pe care i-am mai citit. Seria Rodicăi Ojog-Brașoveanu e o adevărată brioșică, simpatică din toate punctele de vedere. La polul opus, este cartea lui Dan Brown, plină de acțiune, răsturnări de situații și planuri ingenioase.

16521980_1398708900202257_2107121376_n

Scuzați coperta, dar chiar este potrivită pentru conținut. Este prima carte scrisă de Cărtărescu, pe care am reușit să pun mâna. Pot spune că este o surpriză plăcută. A fost perfectă pentru micile pauze pe care le aveam, ori în microbuz, ori în orele în care nu făceam nimic.

Ultimele două sunt tot de la Târgul cărții, dar de această dată sunt primite drept sponsorizare. Despre Mara Dyer am vorbit aici, iar de Clopotul de sticlă abia aștept să mă apuc.

Cam asta a fost… voi ce mai citiți? Ce-ați mai cumpărat/primit?

 

3 gânduri despre &8222;In my mailbox #15&8221;

  1. Am citit ‘De ce iubim femeile’ acum ceva timp, dar știu că am rămas foarte dezamăgită după finisarea cărții. Acum am ajuns să privesc cu reticență cărțile lui Cărtărescu.
    Târgul cărții au reduceri foarte faine, iar calitatea cărților este foarte bună!
    Acum citesc mai multe cărți în paralel, aparent nu mă pot rezuma doar la una 🙂

    1. Și eu am început trei cărți, citesc în funcție de ce am chef pe moment. De la Cărtărescu, îmi recomandase o profă Solenoid, dar cum am văzut-o pe asta mai subțirică, am zis să o încerc. Nu m-a dat pe spate, dar e ok și până acum n-am nimic împotriva ei, chiar dacă mă așteptam la cu totul altceva.

Lasă un răspuns

