New Year’s Resolutions Book Tag

Am zis să încep anul într-un mod drăguț, anume cu un tag primit de la Delia. Mulțumesc! ❤

resolutionstag

Get in shape : name a book that doesn’t quite fit on your shelf correctly

Îmi propun de ceva vreme să-mi rearanjez cărțile, însă, doar când mă gândesc că probabil am trecut de 350, mă apucă groaza. Momentan, e o dezordine totală, am tot cumpărat cărți și le-am așezat cum am am apucat. Am observat o oarecare diferență la cărțile lui Julian Barnes. Nu se potrivesc cu nimic altceva, sunt înalte și cu o lățime mică.

large-19

Eat healthily : name a book you feel was good for you to read

Într-un fel, simt că majoritatea cărților au fost bune pentru mine. Decizia mea va fi puțin ciudată, dar aleg Înainte să te cunosc de Jojo Moyes. Cum poate o carte, în mare parte tristă, să te facă să te simți bine? Nici eu nu știu. Cu toate astea, energia Louisei a molipsit totul, inclusiv pe mine.

Read more : name a book you keep telling yourself to read but haven’t yet

Chiar vreau să citesc ceva de Dostoievski, mai mult pentru cultura mea generală, decât pentru plăcerea în sine. Am văzut că cei de la Art au niște ediții frumoase la cărțile lui. Cine știe, poate reușesc să fac acest pas în 2017.

large-23

Quit caring about what others think : name a book you kept going back to even though you had finished it

Nu mi s-a întâmplat până acum. Nu sunt genul care recitește ceva, deoarece am impresia că sunt atât de multe cărți pe care trebuie să le descopăr, încât n-am timp pentru cele deja terminate.

large-20

Save more money : name a book you got for a really good price

Cum sunt o chitră, mai mereu îmi iau cărți la reducere fie de la anticariate online, fie de pe elefant cu 50% reducere. Dacă nu e cartea la măcar jumătate de preț, nu mă îndur să o cumpăr.

large-24

Be more organized : how do you organize your bookshelf?

Cele cartonate separat de cele cu copertă subțire, după editură, autor și într-un final mărime. Cu toate astea, în prezent e dezordine în bibliotecă. :))

Be punctual : shortest and longest time it took you to read a book

Pot termina o carte în câteva ore, dar poate dura și săptămâni, dacă sunt ocupată sau sunt într-un reading slump.

large-26

Go out more : what book made you isolate yourself from the outside world?

Uff.. atât de greu. Au fost unele cărți care m-au făcut să stau de dimineață până-n noapte alături de ele, printre care și seria Harry Potter. Nu puteam să o las din mână. Voiam să văd ce se mai întâmplă cu personajele, prin ce probleme mai intră și ce se mai petreece la Hogwarts.

Be unique : what was your favourite book of 2016?

Am menționat-o mai sus, Înainte să te cunosc. Aveți un top aici, dacă sunteți curioși și de alte cărți.

large-21

Be more personal : what book are you waiting for most this year?

O mare de lacrimi de Ruta Sepetys. Cum am văzut coperta cărții, mi-a venit instantaneu în minte Printre tonuri cenușii, pe care am citit-o acum mult timp, și toate acele sentimente stârnite de ea. În plus, am văzut că a ieșit pe primul loc la cea mai bună carte de ficțiune Young Adult, pe Goodreads.

Really, resolutions? : what book do you promise to read this year?

Mai multe de la colecția Top 10+, Polirom, printre care ceva de Murakami, Orwell și alți autori care mi-au atras atenția.

Și nominalizez mai departe pe Yuki, Sayuki, World of Boooks și Blogul lu’ Nimeni

5 gânduri despre &8222;New Year’s Resolutions Book Tag&8221;

  1. Mi-au plăcut la nebunie răspunsurile tale (da, sunt fan Polirom, ce să fac?). Orwell, Dostoievski și Murakami sunt mereu alegeri reușite!

Lasă un răspuns

