Wrap Up: Octombrie & Noiembrie

large3116314

Am amânat wrap-up-ul din octombrie, deoarece citisem doar o carte în acea lună și mă simțeam oarecum stingheră cu rezultatul dezamăgitor. Nu spun că în noiembrie a fost totul ok, însă, cel puțin acum am despre ce să vă vorbesc.

15497860_1306860446053770_1803541981_n

1.Alchimistul de Paulo Coelho:

Să spunem doar că s-a repetat povestea cu „așteptări prea mari”, poveste ce revine mai mereu, când vine vorba de o carte mult prea lăudată. Este o carte moralizatoare și poți extrage o oarecare lecție de viață, dar consider că lumea exagerează cu vânzoleala din jurul ei. Recenzia aici.

15451436_1306860489387099_339726381_n

2.Nedoriți de Kristina Ohlsson:

Am trecut dintr-o extremă, în alta. Dacă prima este o carte populară, ei bine, despre această carte n-am auzit prea multe. I-am citit descrierea dintr-o recenzie, pe un blog, și mi s-a părut un subiect destul de palpitant. Nu că uciderea unor copii ar fi un lucru extraordinar, dar m-a atras misterul din spatele criminalului. Știți voi, întrebările acelea pe care și le pun și polițiștii/detectivii, de ce face asta, cum o face, are un plan mai mare și așa mai departe.

15403074_1306860582720423_396652111_n

3.Vânătorii de zmeie de Khaled Hosseini:

Este una dintre cele mai bune cărți citite de mine, până în prezent. Am doar cuvinte de laudă la adresa ei și o recomand cu mare drag. Dacă vreți să aflați mai multe, găsiți recenzia aici.

15493930_1306860616053753_1899265418_n

4.Zona Zero de Lavinia Călina:

O altă surpriză plăcută din partea autoarei. Am citit două cărți scrise de ea și nu m-a dezamăgit deloc. Sunt în continuare curioasă de continuarea de la Ultimul avanpost și de cealaltă serie, Neamul corbilor. Zona Zero mi s-a părut o carte plină de acțiune, care n-are cum să te plictisească și cu personaje frumos conturate, care par extrem de reale. Recenzia aici.

15451205_1306860696053745_2014778601_n

5.Despre dragoste și alți demoni de Gabriel Garcia Marquez:

Mai citisem „Un veac de singurătate” și aveam impresia că nu mă voi mai apropia vreodată de acest autor. Are un scris aparte, dar, cel puțin pe mine, uneori mă plictisește la culmea. De această dată, am avut noroc și, cum este o carte destul de scurtă, acțiunea e mult mai concentrată și nu se lălăie extraordinar de mult. Într-o oarecare măsură, mi-a plăcut povestea fetei, a familiei ei și a celorlalte personaje. Momentan, nu pot să bag mâna-n foc, să spun că nu mă voi mai atinge de Marquez. Revin cu o recenzie cât de curând.

15416814_1306860639387084_1200725785_n

6.Niveluri de viață de Julian Barnes:

Această carte mi s-a părut o grămăjoară, în care autorul și-a strâns toate sentimentele. În primele două părți, totul pare destul de rece, ni se prezintă niște evenimente legate de zborul cu balonul, câteva lucruri despre anumiți oameni și ai impresia că ai dat de un documentar. În partea a treia, Barnes de vorbește despre pierderea lui, cum s-a simțit după ce soția sa a murit, cum l-au tratat ceilalți și cum a găsit puterea să continue, fără să se gândească mai tot timpul la calea ușoară, sinuciderea.

2 gânduri despre &8222;Wrap Up: Octombrie & Noiembrie&8221;

  1. Khaled Hosseini e unul dintre autorii ăia mișto, de impact, care te emoționează prin scrisul lor. Recomand ‘Și munții au ecou’ și ‘Splendida cetate a celor o mie de sori’!

Lasă un răspuns

