In my mailbox #14

Comentariile la română și variantele la mate/fizică deja au ajuns să ocupe un loc mult prea mare în viața mea, dar nah, mâine, poimâine vine BAC-ul. Totuși, mă mir că mai am timp și să citesc sau chiar dispoziția să fac asta, în loc să lenevesc pur și simplu. S-au adunat ceva cărți în ultimul timp și, cum aștept alte 2 comenzi, am zis să vă arăt ce am strâns până acum.

Acestea sunt primite de la sponsorul blogului, Târgul cărții. Alchimistul de Paulo Coelho a fost citită acum ceva timp, recenzia aici, iar Despre dragoste și alți demoni am terminat-o acum două zile și trebuie să mă apuc de recenzie când îmi fac ceva timp.

Erau la un preț bun pe elefant și mi-a plăcut destul de mult Trois, deci merita să încerc și altceva de la Julian Barnes.

Mi-a plăcut foarte mult Ultimul avanpost și Zona Zero a fost binevenită în biblioteca mea. Am citit-o destul de repede și mi-a plăcut, chiar dacă finalul m-a lăsat cumva în aer, apreciez faptul că autoarea nu va publica un alt volum. Rămâne genul de carte despre care încă mai ai întrebări, deși a trecut ceva timp de când ai citit-o. Împăratul muștelor mi s-a părut un must-read, aștept acum să ajung la ea.

Recunosc că am cumpărat Înainte să te cunosc sub influența publicității filmului, dar eh, poate chiar o să-mi placă. Cât despre Cea mai frumoasă carte din lume, am citit mai de mult o recenzie și mi-a plăcut subiectul, plus că Oscar și Tanti Roz rămâne printre cărțile mele preferate.

Șii… PAM PAM PAM

15227855_1280950781978070_746537022_n

E Harry Potter! Cum să nu fiu încântată? Mi-a fost dăruită de cineva drag și este imposibil să nu te simți extaziat în legătură cu această carte, dacă ești fan al seriei. Deși am auzit și păreri negative, sper să nu fiu dezamăgită.

15209228_1280950591978089_358428052_n-copy

Voi ce ați mai citit/cumpărat?

 

4 gânduri despre &8222;In my mailbox #14&8221;

Lasă un răspuns

