Tag: The Social Media

Cum lenea mea reîncepe să atingă cote maxime, m-am gândit să fac ceea ce face orice blogger aflat într-un impas: o leapșa. Sau doar eu fac asta? Am luat blogurile de cărți la scormonit, în căutarea unui tag care să fie interesant, dar care să nu mă pună într-un impas prea mare, și am dat de The Social Media Tag la Yuki. Așa că, să începem.

Twitter– Your favorite shortest book.

Mi-au venit imediat în minte cărticelele de la Herg Benet. Mă voi mulțumi cu un singur titlu, anume Neverland de Radu Găvan, pentru că a reușit să spună o poveste incredibilă și realistă, în doar câteva pagini. – recenzia

27215745

Facebook– A book everybody pressured you into reading.

Sub aceeași stea, John Green. Apăruse filmul, cartea era ridicată în slăvi peste tot, iar eu am mers pe ideea „Toată lumea o citește, sigur e o carte super bună.”, idee care de atunci mi-a fost spulberată de prea multe ori. Nu mi-a displăcut, doar mi-a rămas indiferentă. Mda, sunt o insensibilă.

large-5

Tumblr– A book you read before it was cool.

Orașul Oaselor de Cassandra Clare îmi vine în minte, doar pentru că ediția mea are supracoperta veche, de până-n film și serial și toată agitația din jurul lor. N-am continuat seria, nici nu cred că se va întâmpla. Prea multe volume și nu știu dacă m-ar mai atrage acest gen.

large-6

MySpace– A book you don’t remember whether you liked or not.

Și revin la John Green și toate cărțile de acest fel, care nici nu mi-au plăcut, nici displăcut, ci doar m-am lăsat complet indiferentă.

large-8

Instagram– A book that was so beautiful you had to instagram it.

N-am pozat o carte special pentru instagram.

14542712_1213344398738709_1230940558_n

Youtube– A book you wish would be turned into a movie.

Pentru că iubesc cartea asta.

large-9

Goodreads– A book you recommend to everyone.

1984 de George Orwell. Mi se pare o carte care nu poate dezamăgii.

large

Skype– A book with characters that you wish you could talk to instead of just

reading about.

Charlie din Flori pentru Algernon – recenzia

large-10

Lasă un răspuns

