Concurs aniversar – 3 ani

Nu sunt eu excelentă la exprimat sentimente, dar ideea este că azi s-au făcut 3 ani de când am scris primul articol pe blog. Sunt foarte încântată că am ajuns în acest moment, că am putut să susțin ceea ce-mi place, să duc un simplu hobby la un alt nivel și să am parte de atât de multe momente frumoase. Eu vreau să vă mulțumesc vouă, cititorilor, și am găsit că un concurs ar fi cel mai potrivit. Și astfel are loc primul concurs pe blog.

14509187_1216011561805326_1698552391_n

După cum probabil v-ați dat seama, premiul este cartea Crima din Orient Express de Agatha Christie. Pentru a participa la concurs trebuie să:

  • fiți abonat al blogului, fie prin e-mail, fie prin WordPress
  • dați share postării pe un site de socializare
  • lăsați un comentariu mai jos.

OPȚIONAL (pentru șanse în plus):

  • comentați la o recenzie și precizați recenzia unde ați comentat.
  • aduceți un prieten care să se aboneze blogului și precizați-i numele.

Concursul ține până pe 3 noiembrie și sper să vă înscrieți în număr cât mai mare. Succes tuturor!

17 gânduri despre &8222;Concurs aniversar – 3 ani&8221;

  1. Am citit cartea, imi place mult!
    Cand ne-am mutat, am pierdut exemplarul pe care il aveam.
    Mi-as dori sa il castig pentru ca sunt convinsa ca fiica-mea va dori sa il citeasca cand va fi mai are 😉
    P.s.: La multi ani frumosi inainte!

  2. In primul rand, „La multi ani !” 🙂
    M-am inscris cu adresa de mail, marryd10@yahoo.com
    Am ajuns pe acest la blog dupa ce am vazut distribuit concursul pe pagina unei prietene cu numele Drumul vietii, ce s-a inscris mai sus, numele ei fiind Antoaneta !
    Mii de multumiri pentru un asa premiu la un concurs aniversar atat de frumos ! :* ❤

  3. Ce blog frumos ai, ma bucur ca l-am descoperit si iti urez mult succes in continuare. Ii multumesc Iuliei ca mi-a zis sa intru, sa il citesc si sa particip.
    Share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1727390934253169&id=100009468372661&pnref=story
    Follow: stefaniabercaru (la invitatia Iuliei Victorita)
    Am comentat aici: https://jessiebooksworld.wordpress.com/2013/10/08/recenzie-elevul-dima-dintr-a-saptea-de-mihail-drumes/
    O sa invit si eu un prieten sa te urmareasca: typhoonduciel.

Lasă un răspuns

