Wrap Up: Septembrie

large3116314

Oook… ceva clar nu e în regulă. Când a trecut septembrie? Nu mi-am încheiat toate socotelile cu luna aceasta. Plănuiam să termin Alchimistul de Coelho, având în vedere că e atât de scurtă și puteam să o termin lejer într-o singură zi. Când am tras linia acestei luni, am fost pe jumătate dezamăgită, pe jumătate încântată. Da, este posibil. Dezamăgită pentru că am reușit să termin doar două cărți, ceea ce este destul de rușinos, în comparație cu celelalte luni. Și încântată, deoarece mi-am adus aminte cum an anul trecut am căzut într-un reading-slump care a persistat câteva luni, iar eu am citit doar o carte în 3 luni. Deci, pot spune că anul acesta m-am descurcat mai bine.

1. Parfumul de Patrick Suskind: M-am lălăit destul de mult cu această carte. Am început-o undeva pe la sfârșitul lui august și am terminat-o abia pe la a doua jumătate a lunii septembrie. Problema a fost că existau momente în care acțiunea se desfășura destul de greu și practic nu se întâmpla nimic care să-ți atragă atenția. Mi-aș fi dorit mai mult dinamism, nu să mă simt de parcă personajele se mișcă în slow-motion. Însă, am apreciat destul de mult povestea în sine, drumul pe care l-a urmat personajul principal și ingeniozitatea lui care, deși e grotească, există. De asemenea, autorul a știut să ne introducă în acea atmosferă. Descria perfect anumite mirosuri și parfumuri, iar, la un moment dat, chiar m-am simțit influențată de acea apăsare descrisă în carte. (recenzia)

Nota mea: 3.5/5

2594_0cbcf97c

2. Second Life de S.J. Watson: Nu este prima dată când citesc ceva de la acest autor. Încă mi se pare ciudat faptul că este vorba de un autor, deoarece Înainte să adorm și Second Life sunt scrise din perspectiva unor femei mature, iar sentimentele și stările lor sunt extrem de bine descrise. Singura problemă cu această carte a fost faptul că mă așteptam la un thriller, iar undeva pe la jumătate, cartea se îndepărtează destul de mult de acest gen, punându-se mai mult accentul pe relația dintre protagonistă și amantul ei, revenindu-se abia la sfârșit la rezolvarea cazului. Totuși, am apreciat sfârșitul imprevizibil. Cum v-am mai spus, în ultimul timp am devenit destul de bună în detectarea criminalului, dar de această dată m-am înșelat. Deși mi se părea prea simplă rezolvarea, am zis că așa trebuie să fie, dar autorul a avut cu totul alte planuri cu personajele lui. Nu știu sigur dacă voi scrie și o recenzie, dar, dacă găsesc ce să dezvolt, probabil o voi posta.

Nota mea: 4/5

14542712_1213344398738709_1230940558_n

Sper să mă mențin cel puțin la fel sau, de ce nu, să ajung și la 3-4 cărți pe lună. Voi ce ați mai citit?

2 gânduri despre &8222;Wrap Up: Septembrie&8221;

  1. Am citit foarte puțin luna aceasta. 2 cărți în engleză pe Kindle. Au fost micuțe. „Killer cupcakes” de Milda Harris și „Sinful Cinderella” de Anita Valle. Și pe lângă acestea am mai citit o manga. Primul volum din seria „Orange”.

    1. Am auzit de Orange la o tipă pe youtube, dar cred ca era seria completă într-o singură carte. Nu știu prea multe despre subiect, dar îmi plăcea cu arată. :))

Lasă un răspuns

