Wrap Up: August

large3116314

Da, da, am întârziat destul de mult cu acest articol. Singura mea scuză e că sunt într-o perioadă destul de încărcată și va dura ceva timp, până-mi intru în rutină. Mai ar fi și faptul că sunt a 12-a și am destul de multe pe cap, însă sper să postez de cel puțin patru ori pe lună, adică un articol pe săptămână.

  1. Fangirl de Rainbow Rowell: Este prima carte în engleză pe care am citit-o din scoarță-n scoarță și mi-a plăcut. A fost o lectură destul de ușoară și urmărește în principal viața de facultate, prin ce trece o fată destul de retrasă, pasionată de fanfic-uri, a cărei soră geamănă a hotărât să se distanțeze de ea. Probabil voi mai citi cărți de la această autoare, dar nu în viitorul apropiat.
  2. Stresul dintre orgasme de Ana Mănescu: Cum v-am mai spus, mi-a plăcut mai mult această carte decât Quasar. Poate este faptul că autoarea a adunat mai multă experiență sau totul a ținut strict de gusturile mele în materie de cărți, nu pot să bag mâna-n foc pentru niciuna. – Recenzia AICI
  3. Marile minciuni nevinovate de Liane Moriarty: Această carte a fost o surpriză plăcută pentru mine. La momentul acela voiam să citesc ceva thriller, dar nu am dat chiar peste ceea ce voiam. Cu toate acestea, am fost prinsă de acțiune, mi-a plăcut să urmăresc ce se întâmplă cu viața acestor mămici și să aflu care-i faza cu crima de care ni se spune încă de a început. – Recenzia AICI
  4. Miasma de Flavius Ardelean: Cartea aceasta mi s-a părut puțin mai grea. Momentul în care am citit-o a fost nepotrivit. Era soare, în timpul acela am plecat la mare și clar Miasma nu e genul de carte pe care o citești într-o zi de plajă. Însă îmi place stilul autorului și chiar am devenit curioasă în privința primelor sale cărți. – Recenzia AICI
  5. Marea călătorie a lui Amy și Roger de Morgan Matson: Am avut dreptate în privința acestei cărți, când am zis că este una potrivită pentru vară, îți face așa un chef de călătorit. E interesant de urmărit tot ce se întâmplă cu cele două personaje, traseul lor, opririle și persoanele pe care le cunosc. În plus, mai sunt și acele pagini cu note de plată și afișe, care scot cartea din monotonie.

Voi ce mai citiți?

Lasă un răspuns

