The Book Blogger Test Tag!

Am primit acest tag de la Delia. Mulțumesc! ❤

1. Top trei lucruri care nu le suporți la o carte.

  • Descrierile prea lungi. Apreciez descrierile bune, accept faptul că ocupă mai mult spațiu, dar am dat peste unele de 10 pagini. Nu e că nu-mi plac, însă după un timp îmi pierd concentrarea, e ca și cum aș citi degeaba.
  • Scrisul plat. Cumva se bate în cap cu prima. Nu vreau descrieri lungi, dar nici o carte fără descrieri, cu un stil simplist, lipsit de emoție, care nu iese cu nimic în evidență. Genul acesta de scris se întâlnește la multe cărți YA. Nu spun că trebuie să te prezinți cu un stil greoi, dar măcar adu ceva în plus față de restu cărților de genul.
  • Scrisul mic. Am observat că acesta îmi poate influența foarte mult părerea despre o carte. Scrisul mic, în cele mai multe cazuri, mă obosește și desigur că asta îmi afectează lectura. Pot asocia foarte ușor oboseala creată de scris, cu ceea ce citesc.

large (66)

2. Descrie locul tău perfect pentru citit.

V-am mai spus cât de mult aș vrea să citesc într-un parc? Ei bine, momentan, trebuie să mă mulțumesc cu canapeaua din sufragerie, unde am multe geamuri și o lumină foarte bună.

3. Trei confesiuni legate de cărți.

  • Cumpăr cărți fără să știu nimic despre ele.„Oh, uite. O copertă frumoasă, un titlu interesant și o editură de la care am mai citit cărți. Clar sunt motive bune pentru a-mi cumpăra și această carte.”
  • De multe ori mă duc să mă uit prin librării, chiar dacă știu că nu voi cumpăra nimic și cel mai probabil voi comanda acele cărți online.
  • Sunt anumite cărți, din biblioteca mea, după care nu mă mai dau în vânt (probabil ați ghicit că-s fantasy), dar tot nu-mi vine să le dau sau să le vând.

4. Când a fost ultima dată când ai plâns în cursul lecturării unei cărți?

La Instinct de Ioana Duda. Eu nu prea plâng de obicei, dar și când o fac probabil e un plâns de nervi. Așa a fost și la această carte, mi-au venit câteva lacrimi în ochi în timp ce citeam anumite lucruri.

5. Câte cărți se află în acest moment pe noptiera ta?

7 care se află pe lista mea de lectură și una pe care o citesc momentan.

large (65)

6. Care este gustarea ta preferată în timp ce citești?

N-am pretenții. Ce găsesc prin casă în momentul acela: fructe, chipsuri, alune, prăjituri.

7. Numește trei cărți pe care le-ai recomanda tuturor.

Tuturor… cam greu, gusturile diferă de la o persoană la alta.

Hoțul de cărți de Markus Zusak

Fata din ten de Paula Hawkins

Orice scris de Mihail Drumeș

Am ales cărți care știu că prind destul de bine la mulți.

8. Scrie în trei cuvinte ce înseamnă cărțile pentru tine.

O altă lume.

large (63)

9. Care este cel mai mare secret de cititor al tău?

Uneori vreau să termin o carte cât mai repede, deoarece știu că sunt altele care mă așteaptă. Vreau să citesc cât mai mult. Ar trebui să mă dezvăț de acest obicei, chiar am decis să o las mai încet.

2 gânduri despre &8222;The Book Blogger Test Tag!&8221;

Lasă un răspuns

