Top 5 cărți citite în această vară

Fiind penultima zi de vară, neavând altceva mai bun de făcut, m-am gândit la un top 5. Am observat că genul acesta de articole prind foarte bine, poate pentru că primiți mai multe recomandări de cărți și, în plus, se presupune că sunt bune. Vara acesta am citit 17 cărți și mai am una începută, dar nu sunt 100% sigură că o voi termina. Mai am de citit 2 cărți din lista de vacanță de aici și sper că voi reuși până începe școala. Acum să vedem 5 cărți bune, citite de mine în această vară.

  1. Neverland de Radu Găvan: Mi-am dorit extrem de mult să citesc acestă carte, parcă presimțeam că voi găsi o poveste bună în acele pagini. Ni se spune povestea lui Anton, un profesor văduv, care trebuie să crească o fetiță dintr-un salariu de nimic. Mi-a plăcut această carte pentru realismul ei, pentru că este scoasă în față dorința lui Anton de a face orice pentru bani, dar nu este vorba de ceva egoist, el vrea doar tot ce e mai bun pentru fata lui. – RECENZIA
  2. Mesagerul de Markus Zusak: Dacă n-ar fi fost vorba de autorul cărții Hoțul de cărți, nu cred că aș fi ajuns să citesc această carte prea curând. Nu se ridică la nivelul celei dintâi, însă, asta nu înseamnă că nu e o carte bună. Ed are misiunea de a transmite mesaje oamenilor. Printr-o intervenție scurtă, uneori de doar câteva minute, el reușește să schimbe viața multor persoane. Mi-a plăcut dorința lui de a lăsa ceva în urmă și de a face un lucru care să conteze cu viața lui, nu doar să treacă pur și simplu prin ea. – RECENZIA
  3. Marile minciuni nevinovate de Liane Moriarty: Nu cred că am un motiv destul de un pentru a argumenta locul acestei cărți în top. Pot spune doar că mi-a plăcut foarte mult să o citesc, să descopăr cât de mult pot înșela aparențele și cât de mult ne putem înșela noi în privința a anumitor persoane. Însă cel mai mult cred că am apreciat lejeritatea cărții, nu e ceva solicitant și e chiar amuzant să urmărești un război între mămici, fiecare dorind să-și apere puiul, chiar dacă totul se termină cu o crimă. – RECENZIA
  4. Instinct de Ioana Duda: Cartea aceasta a fost un adevărat deliciu. Nu doar că te trece prin toate stările posibile, dar este scrisă într-un stil atât de direct, de la om la om, încât te simți ca și cum ai ieși la o bere cu cineva și ai începe să vorbești vrute și nevrute. Omul acela îți povestește atât de multe lucruri despre viața lui, își împărtășește anumite păreri cu care rezonezi și tu, iar când sosește ora plecării, parcă n-ai mai vrea să-i dai drumul. Din acest motiv, cred că vreau să recitesc cartea Ioanei cândva. – RECENZIA
  5. Fata din tren de Paula Hawkins: Am fost în dubiu dacă să pun această carte în top, dar am zis să o pun mai mult ca o recomandare. Mi se pare o carte perfectă pentru cei care citesc din când în când sau pentru cei care abia și-au descoperit acest hobby. Pentru cei ce au experiență în cărți de genul, nu cred că va fi ceva uimitor. Personal, mi-a plăcut și probabil, dacă nu mi-aș fi dat seama de identitatea criminalului, aș fi fost mult mai încântată de ea. – RECENZIA

14159688_1176628609076955_1823766593_n

 

Mențiuni: Vreau să mai recomand și următoarele cărți.

Micul prinț de Antoine de Saint-Exupéry

Stresul dintre orgasme de Ana Mănescu

Trois de Julian Barnes

Miasma de Flavius Ardelean

14138314_1176628555743627_1491107295_n

Voi ce cărți bune ați citit în această vară?

 

2 gânduri despre &8222;Top 5 cărți citite în această vară&8221;

  1. Ce cărți frumoase! Eu am fost foarte leneșă vara asta și nu am citit atât de multe cărți, dar tot am reușit să fac un top. 😀
    ,,Fata din tren” o am, așteaptă să fie citită. Sper să nu mă dezamăgească și să-mi placă.
    Te invit să arunci o privire pe blogul meu! http://cartile-noptii.blogspot.ro/ Încerc să adun cât mai mulți. 😀 Al tău arată foarte drăguț, îmi place muuult! ♥
    Lecturi frumoase și-mi pare bine că ți-am descoperit blogul!

    1. M-am abonat și eu la blogul tău. Deși nu prea comentez la articole, îmi place să citesc alte bloguri, mi se pare că fiecare are ceva de oferit. 🙂 Lecturi frumoase, de asemenea!

Lasă un răspuns

