Liebster Award Nomination! part. IV

Un nou set de întrebări, primit de la Adolescență cu nasu-n cărți. Mulțumesc! ❤

1.Cum ți-ai descoperit pasiunea pentru literatură?

În primul rând, am cumpărat niște cărți de la BPT (Biblioteca pentru toți), dintr-o lista de la profa de română. Erau scrise de Ionel Teodoreanu și Mihail Drumeș, ambii au devenit autori preferați.După aceea am descoperit cărțile cu vampiri și toate cele distribuite cu revista Bravo.

2.Există un scriitor pe care îl consideri unul dintre cei mai buni prieteni sau îl vezi ca pe un fel de maestru, bineînțeles, pe baza modului în care ai interacționat cu opera sa?

Nu cred că am ajuns la asemenea relație cu un scriitor. Admir destul de mulți, dar n-am întâlnit unul pe care să-l venerez.

3.Câte cărți ai citit?

Nu pot da o cifră exactă, probabil între 200 și 300.

large (60)

4.Dacă ai putea schimba sfârșitul unei cărți, care ar fi aceea și cum l-ai schimba?

Sfârșitul seriei Grisha. Nu știu de ce, dar îmi doream să fie ceva trist. :))

5.Când  personajul tău preferat dintr-o carte moare, cum reacționezi?

M-am obișnuit, nu mai e nimic șocant în asta, chiar au început să-mi placă genul acesta de cărți în care autorului nu-i este frică să-și omoare personajele. (Bună, George R.R. Martin!)

large (61)

6.Dacă te-ai putea transpune într-o carte și ai înlocui personajul principal, ce carte ar fi, ce personaj ai alege să devii și de ce?

Hermione din Harry Potter. Nu e de parcă aș adora personajul, dar chiar vreau la Hogwarts.

7.Ai obiceiul să îți bați prietenii la cap cu ce ai mai citit?

Eu sunt ceva mai rezervată, nu-mi place să bat la cap. Desigur, dacă vine vorba de cărți, sunt mai mult decât încântă să particip la discuție.

8.Numește o temă  sau un subiect literar despre care nu ai citit niciodată, dar ai vrea. De ce?

Despre Egipt aș vrea să citesc ceva, nu am un motiv întemeiat, doar că sunt curioasă în legătură cu acea lume.

large (62)

9.Îți place când oamenii îți fac cărți cadou?

Da, dar să se vadă interesul, nu doar să meargă în librărie, să ia o carte la nimereală și să mi-o dea.

10.Cu ce scriitor, viu sau nu, ți-ar plăcea să poți vorbi și ce i-ai spune?

Markus Zusak, i-aș spune că admir foarte mult felul în care a scris Hoțul de cărți.

Lasă un răspuns

