Rapid Fire Book Tag

Am luat acest tag de pe blogul We are women of letters și chiar se potrivește, deoarece sunt în criză de timp. Însă tot vreau să scriu acest post. :))

E-book or Physical Book?

Acum ceva timp, știu că am scris un articol legat de acest subiect, explicam de ce îmi plac mai mult cărțile în format fizic. Nu mi-am schimbat părerea, hârtia nu se poate compara cu un ecran. Articolul aici.

large (54)

Paperback or Hardback?

Deși majoritatea cărților mele sunt paperback, cele hardback mi se par puțin mai drăguțe.

Online or In-Store Book Shopping?

 Online găsesc cărți la un preț mult mai mic. Poate când mă voi muta, voi apela și la anticariate, dar momentan în jurul meu sunt doar librării și nu voi da 40 pe o carte, când pot să o iau cu 10-20 de lei.

Trilogies or Series?

Trilogii. Sau dacă e serie, măcar să aibă un număr acceptabil de cărți, cum e Academia Vampirilor. Cu cât sunt mai multe cărți, cu atât autorul își pierde din inspirație și îți dă impresia că toată povestea se lungește prea mult.

large (55)

Heroes or Villains?

Îmi plac eroii, pentru că salvează lumea și au un suflet bun și toate cele, dar atunci când dai de un răufăcător delicios, cu replici bune, cu o personalitate interesantă, n-are cum să nu-ți placă.

A book you want everyone to read?

Hoțul de cărți de Markus Zusak. Mi-a plăcut această carte și continui să o recomand.

large (2)

Recommend an underrated book?

Straniile și minunatele amărăciuni ale Avei Lavender de Leslye Walton. Am impresia că la noi în țară n-a prins atât de bine, deși mi s-a părut o carte mai mult decât bună.

The last book you finished?

Marile minciuni nevinovate, recenzie aici.

The Last Book You Bought?

Împăratul muștelor de William Golding, am luat-o cu 14 lei. Iubesc elefănțelul când are reduceri de genul.

Weirdest Thing You’ve Used as a Bookmark?

Propriul braț. Dacă e nevoie să-mi folosesc mâinile, o pun cu fața în jos, la pagina respectivă.

Used Books: Yes or No?

Sigur. N-am nicio problemă, atâta timp cât e citibilă.

large (56)

Top Three Favourite Genres?

Thriller, crimă, mister, horror. Dar nu mă rezum doar la acestea.

Borrow or Buy?

Nu prea am avut ocazia să împrumut. La bibliotecă nu sunt cine știe ce cărți, iar de la alte persoane nu mă simt bine să iau cărți, rar mai fac câte o excepție. Deci, cumpăr.

Characters or Plot?

Sunt pretențioasă și consider că o carte bună trebuie să le aibă pe amândouă.

Long or Short Books?

Îmi plac cărțile scurte, deoarece le termin foarte repede, dar uneori prefer să citesc ceva cu o acțiune mai complexă.

Long or Short Chapters?

Moderate.

large (57)

Name The First Three Books You Think Of…

O mie nouă sunt optzeci și patru de George Orwell

Neverland de Radu Găvan

Urzeala tronurilor de George R.R. Martin

Books That Make You Laugh or Cry?

Instinct de Ioana Duda m-a făcut ultima dată să plâng.

Our World or Fictional Worlds?

Este ciudat, dar prefer lumea noastră.

Audiobooks: Yes or No?

Am încercat doar când eram foarte mică. Nu știu, probabil sunt bune atunci când vrei să faci două activități în paralel.

Do You Ever Judge a Book by its Cover?

Ohoo… și de câte ori. Nu mă pot abține când văd o copertă care mă atrage.

large (58).jpg

Book to Movie or Book to TV Adaptations?

Ambele, atâta timp cât îmi place ceea ce văd și nu-i un lucru făcut de mântuială.

A Movie or TV-Show You Preferred to its Book?

Jurnalele Vampirilor și Micuțele mincinoase. Am văzut prima dată serialele, iar atunci când am încercat cărțile, am fost total dezamăgită.

Series or Standalone’s?

Ambele.

2 gânduri despre &8222;Rapid Fire Book Tag&8221;

Lasă un răspuns

