Liebster Award Nomination! part. III

Hei, hei! Între timp, am mai primit o nominalizare de la Simina. Mulțumesc! ❤

1.Care este personajul tău preferat?

Nu am unul preferat, doar personaje care mi-au plăcut mai mult decât altele. O aleg pe Lina din Printre tonuri cenușii de Ruta Sepetys, deoarece acest personaj a trecut prin foarte multe.

shadesofgray_introtext

descărcare

2.Cum a început această pasiune pentru cărți?

Printr-a 6-a sau a 7-a am început să fiu curioasă în privința cărților, doar că citeam puțin, 2-3 cărți pe an. În vara dintre clasa a 7-a și a 8-a, am început să mă uit la seriale și îmi cumpăram revista Bravo. Am văzut, într-un număr al revistei, cărțile Jurnalele Vampirilor și am căutat pe net. Mi-am dat comandă, după am aflat de alte și alte cărți, iar toată povestea s-a extins, eu devenind cu adevărat obsedată de cărți. :))

3.Care ar fi dream cast-ul perfect, după părerea ta, pentru cartea ta preferată?

Off… carte preferată. Voi alege ultima carte citită, Fangirl.

Cath/Wren (sunt gemene): Ema Watson

large (1)

Levi: Theo James (nu e chiar cum îl descrie autoarea, dar nu contează)

large (39)

4.Dacă ai primi un cupon care ți-ar putea îndeplini o dorință, ce ți-ai dori?

Sănătate, pentru toți cei dragi.

5.Care este filmul tău preferat?

Mi-au plăcut mult filmele The Butterfly Effect și About time. Probabil mai sunt și altele, dar nu-mi vin acum în minte.

6.Ce gen de cărți preferi?

De obicei, mă adaptez la orice gen de carte. N-am un gen preferat, mă schimb în funcție de starea mea.

7.Ai un lucru pe care îl iei constant după tine?

Telefonul.

8.Descrie-te printr-un cuvânt.

Overthinker. Îmi place să am mintea ocupată cu câte ceva. Obișnuiesc să mă gândesc de 10 ori înainte de a face ceva și nici după aceea nu sunt 100% că e decizia corectă.

large (41)

9.Care este ultima ta obsesie?

Arrow. Îmi rămăsese sezonul 4 de văzut și l-am terminat în 2 zile.

10.Ce carte ai recomanda unei persoane pe care abia ai întâlnit-o?

Jocurile foamei, cel puțin primul volum. E aproape imposibil să nu-i placă.

large (42)

Lasă un răspuns

