Wrap Up: Iulie

large3116314

Având în vedere că a fost prima lună de vacanță, în toată puterea cuvântului, am avut așteptări destul de mari în ceea ce privește cantitatea. Am reușit să citesc 7 cărți. Nu-i rău, au fost și luni mai spectaculoase, dar totul a fost destul de echilibrat și am reușit să citesc cărți diversificate.

  1. Fata din tren de Paula Hawkins: Am auzit lucruri foarte bune despre această carte și, inevitabil, mi-am dorit să o citesc. Deși mi-am dat seama pe la jumătate cine-i „tipul rău”, a fost interesant să văd cum se termină povestea. Cred că am început să prind experiență la aflarea criminalului. O fi de bine sau de rău? :))
  2. Instinct de Ioana Duda: Autoarea m-a surprins prin cartea ei de debut. N-a fost ceea ce credeam eu, însă m-am conformat imediat și am citit totul cu o reală plăcere. Recenzia aici.
  3. Mesagerul de Markus Zusak: Am adorat Hoțul de cărți și voiam să văd cu ce vine nou autorul. Nu s-a ridicat la nivelul celei dintâi, stilul fiind mai simplist de această dată, dar, dacă aș analiza-o separat, aș putea spune că e o carte bună. Recenzia aici.
  4. La răscruce de vânturi de Emily Bronte: Cartea aceasta mai avea puțin și mă băga într-un reading slump. Din fericire, am evitat lucrul acesta. Nu mi-a displăcut în totalitate, doar că povestea m-a obosit uneori. Plus scrisul mic. Datorită ei, mi-am propus să nu mai cumpăr astfel de cărți, cu scris imposibil. Prefer să dau cu 5-10-15 lei mai mult și să am parte de un scris mare și lejer.
  5. Neverland de Radu Găvan: Eram mai mult decât sigură că o să-mi placă această carte, ceea ce s-a și întâmplat. Am văzut o evoluție față de Exorcizat, diferența făcându-se și prin faptul că povestea de față e cu mult mai emoționantă. Recenzia aici.
  6. Regatul Luminilor (Grisha #3) de Leigh Bardugo: În această vară, mi-am dorit să termin trilogia Grisha, să pot vorbi complet despre ea. O fărâmă din mine își dorea ca lucrurile să se termine mult mai rău, să fie un număr considerabil de morți și să se desprindă cu totul de acel clasic: „Și au trăit fericiți până la adânci bătrâneți.”. Cred că doar mi-era dor de o carte cu un final tragic.
  7. Malad de Alexandru Voicescu: Încă am sentimente contrariate față de această carte, chiar nu știu cum voi putea scrie o recenzie și cât de clară voi putea fi. Au fost momente în care nu înțelegeam ce se întâmplă cu personajul principal, dacă ceea ce descrie sunt vise, iluzii sau chiar ce vede cu adevărat. Am încercat să mă conformez, dar în anumite momente n-am reușit.

13933110_1149885501751266_2108923760_n

Voi ce mai citiți?

4 gânduri despre &8222;Wrap Up: Iulie&8221;

  1. În luna iulie nu am citit cine știe ce. Am terminat „Mincinoşii”, carte care inițial m-a băgat într-un reading slump și, culmea, am primit-o ca recomandare ca fiind una dintre cărțile care te pot scoate dintr-o astfel de situație. Ei bine, nu mi-a plăcut, abia am reușit s-o termin și plus că m-a derutat complet cartea. Ba își amintea, ba era în prezent.
    În fine, pe lângă „Mincinoşii” am citit pe nerăsuflate „Blestemul zorilor” de Lavinia Călina. Mi-a plăcut, ca deobicei ce pot spune.
    Oh, abia aștept să încep și eu trilogia Grisha!

    1. Nici pe mine nu m-a prea încântat Mincinoșii. Poate sfârșitul surprinzător a salvat-o puțin, dar pe parcursul ei, mi s-a părut scrisă superficial și n-am găsit nimic interesant. De la Lavinia am citit Ultimul avanpost și mi-a plăcut destul de mult. Lectură plăcută în continuare!

  2. Nu știu de ce, dar eu nu prea mai citesc romane… Adică, citesc, dar merge foarte greu lectura. În schimb, mă simt atrasă de poezie (momentan citesc antologia „Desant” de la Adenium) și de texte jurnalistice (Dilema Veche). E ciudat, fiindcă vara eu mereu aveam chef ba de romane de dragoste, ba de romane fantasy. :/

    1. Până acum, nu m-am prea atins de poezie, însă am văzut câteva cărticele interesante la Herg Benet. Toamna asta aș vrea să-mi iau un volum cu poeziile lui Bacovia, parcă mi s-a pus așa dintr-o dată pata pe el. :))

Lasă un răspuns

