Liebster Award Nomination! part. II

După cum v-am spus în prima parte (aici), am primit două nominalizări și azi am revenit cu al doilea set de întrebări, primite de la Delia. Mulțumesc! ❤

1. Ce carte complet din afara zonei tale de confort ți-a plăcut cel mai mult?

De neînvins de Laura Hillenbrand, este mai mult o biografie, dar mi-a plăcut povestea lui Louis.

large (32)

2. Există un autor pe care nu-l suporți? Care e acela?

Presimt că vor fi aruncate câteva roșii în mine… Jane Austen. Mi se pare că are un stil greoi, pe alocuri plictisitor. Nu știu dacă mă voi îndura prea curând să încerc o altă carte de-a ei.

3. Ce fel de muzică asociezi cărților pe care le citești? E același gen pentru toate, sau e un amestec divers?

Fiecare carte în parte îmi transmite o numită stare, iar, în funcție de starea transmisă, pot alege o melodie.

large (35)

4. Dacă te-ai descrie într-un singur cuvânt, care ar fi acela?

Atentă.

5. Care e locul tău preferat de citit? Ai cumva un loc special sau preferi să citești peste tot și oriunde?

Aș vrea să citesc într-un parc, dar parcurile din orașul meu lasă de dorit. De cele mai multe ori citesc acasă, iar în timpul școlii, mai scot cartea pe la orele ușoare.

6. Stilul cărei perioade vintage ți se potrivește? Nu vorbim neapărat despre modă, ci despre tot ce reprezintă stilul perioadei respective: artă, muzică, reclame…

Anglia, secolul al XVIII-lea.

7. Îți place să mănânci sau să bei când citești? Dacă da, atunci ce anume?

Eu sunt genul de cititor care face o mulțime de pauze. Curios e că lucrul acesta se întâmplă doar de un an și ceva. Citesc 30-45 de minute sau câteva capitole, mă duc să beau apa. Citesc din nou, după care mă duc să mănânc sau stau la laptop/ telefon. Deci, doar din când în când se suprapun două activități.

large (34).jpg

8. Cu ce personaj literar te identifici cel mai mult? 

Cel mai recent m-am regăsit în Isla, din cartea lui Stephanie Perkins. Am cunoscut nesiguranța aceea pe care o simțea în permanență, în unele momente din viața mea.

9. Care e țara ta preferată din fiecare continent al lumii (în afară de Antarctica și Australia, pentru că motive)?

America de Nord: S.U.A., deoarece Now York-ul mi se pare un oraș interesant.

America de Sud: Argentina, n-am un motiv întemeiat, dar mă atrage cel mai mult din zona respectivă.

Asia: Japonia, deoarece ador tot ce ține de țara aceasta.

Africa: Egipt, deoarece piramide și plimbări în spatele unei cămile. :))

Europa: Aici e cel mai greu… avem pre multe țări faine. Rămân patriotă și aleg România

large (33).

10. Care e personajul literar pe care l-ai lua la palme și de ce?

Știu că am avut multe momente de genul, mă enervează faptul că personajele fac lucruri care, evident, sunt prostești și greșite. În aleg pe Joffrey *nu știu exact ce nume de familie să-i pun* din Urzeala tronurilor. Personajul acesta m-a scos din sărite, mai ales că era doar un copil râzgâiat.

3 gânduri despre &8222;Liebster Award Nomination! part. II&8221;

  1. Mulțumesc că ți-ai rezervat timpul pentru tag, chiar mi-au plăcut răspunsurile tale. La partea cu pauzele, trebuie să recunosc că am avut un moment de genul ”Aha!” și mi-am dat seama că nici eu nu pot să stau cu o carte în mână o oră.
    Deși mie îmi place Jane Austen, înțeleg la ce te referi când vine vorba de stilul său. La început chiar am avut probleme cu atenția! În orice caz, super leapșă!

Lasă un răspuns

