Liebster Award Nomination! part. I

Se pare că genul acesta de leapșa a revenit pe blogosferă. Eu am primit două seturi de întrebări, dar nu cred că voi da mai departe. Nu sunt prea bună la pus întrebări, cred că mă descurc mai bine la dat răspunsuri. Prima dată voi răspunde întrebărilor primite de la Irina. Mulțumesc! ❤

liebster

Pașii pe care să-i urmezi după ce ai fost nominalizat: 

1. Mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat și menționează-i blog-ul.

2. Listează regulile în postarea ta.

3. Afișează premiile Liebster undeva pe blog-ul tău.

4. Răspunde celor zece întrebări prevăzute de persoana care te-a nominalizat.

5. Scrie zece lucruri random despre tine.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zece lucruri random despre mine:

1.Sunt o leneșa în toată regula, la modul că aș fi în stare să stau o zi întreagă în pat, cu telefonul în mână, fără să fac nimic concret.

2.Îmi plac fructele, în special caisele și perele.

3.Nu-mi place să încep o carte și să o las neterminată. Simt că am o obligație față de ea. :))

4.Nu am pretenții când vine vorba de mâncare, doar că mănânc în cantități mici. Nu mă silesc să fac asta, sunt ok cu corpul meu, doar că așa mi-e organismul făcut. N-are nevoie de multă mâncare ca să mă simt bine.

5.Pe lângă cărți, mai sunt pasionată de filme și seriale.

6.Într-un timp mă uitam și la animeuri, dar n-am mai făcut asta de un an cred. Totuși, mă bate gândul să văd ce s-a mai întâmplat în Naruto.

7.Vreau să mă fac blondă sau măcar să-mi mai deschid culoarea părului.

8.Îmi plăceau foarte mult jocurile online, am jucat Conquer timp de 2-3 ani, dar m-am lăsat. Din când în când, mă mai apucă dorința de a juca ceva, însă știu că mi-ar lua mult timp să găsesc un joc care să-mi placă cu adevărat.

9.Abia aștept să termin liceul, să intru la facultate și să mă mut în București.

10.Vreau să călătoresc cât mai mult posibil.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Întrebările la care am fost nominalizată să răspund

1. Dacă ai avea posibilitatea să trăiești într-o carte, care ar fi aceea?

Harry Potter. Hogwarts. Ce aș putea cere mai mult?

large (29)

2. Ce putere supranaturală ți-ar plăcea să ai?

Să mișc lucruri cu puterea minții *leneșa din mine intervine din nou*. Sau să zbor, visul meu de când eram mică.

3. Ce personaj ți-a plăcut atât de mult încât îți pare rău că nu există în realitate?

Nu cred că am dat pentru vreun astfel de personaj, la fiecare am găsit minusuri și plusuri.

4. Ce autor multă lume îl critică dar ție ți-a plăcut?

Flavius Ardelean. Nu e chiar criticat, doar că mi se pare că multă lume fuge de stilul lui. Surprinzător, mie mi-a plăcut și plănuiesc să citesc și alte cărți scrise de el.

5. Ce autor a cărui stil de scriere ți-a plăcut atât de mult încât pentru o clipă ai fi vrut să poți scrie ca și el?

Markus Zusak. Mi-a plăcut felul în care a scris Hoțul de cărți, parcă totul era o metaforă.

large (1)

6. Dacă ai scrie o carte, în ce gen s-ar încadra?

Thriller, cel mai probabil

7. Dacă ai putea să trăiești în orice altă țară care ar fi aceea?

Momentan, încă îmi place România, cu toate că sistemul lasă de dorit. Dacă ar fi să plec, probabil m-aș duce într-o țară liniștită și friguroasă.

large (31)

8. Cum ai descrie societatea de azi?

La noi, am impresia că mulți au rămas cu un concept învechit și nu fac nimic să evolueze.

9. Care a fost cel mai groaznic coșmar al tău?

Că-mi moare cineva drag. Oh, și mai aveam unul destul de macabru: cineva îmi înfigea un cuțit în abdomen și nu știu cum se făcea, chiar dacă era doar un vis, simțeam cuțitul ala și mă trezeam cu un mare gol în stomac.

Un gând despre &8222;Liebster Award Nomination! part. I&8221;

Lasă un răspuns

