5 Badass Female Characters

Am văzut treaba asta acum ceva timp. Nu sunt sigură dacă era un articol propriu-zis, sau o întrebare dintr-o leapșa, sau un tag, dar știu că m-a încântat ideea. Pe la începuturile mele de cititoare, eram fascinată de personajele de genul badass, fie ele masculine sau feminine. Și în prezent îmi plac, dar am oarecare pretenții de la astfel de personaje. Vreau complexitate, comportamentul lor să fie credibil și rezonabil, nu vreau un nesuferit de personaj, care să fie toată ziua cu fundul în sus sau fetișcana blândă și fragilă, care devine peste noapte o rebelă eroină, salvatoare de vieți și făcătoare de minuni. Așa că vreau să vă prezint, în viziunea mea, câteva personaje feminine pe care le consider badass.

1.Rose Hathaway (Academia Vampirilor de Richelle Mead) – RECENZIA

N-aveam cum să nu includ prima mea întâlnire cu un astfel de personaj. Rose mi-a plăcut încă de la început și mi-am păstrat această părere pe parcursul celor 6 volume din serie. Tipa știe să se impună, știe cum să închidă gura cuiva și chiar nu pot uita momentul din primul volum, în care îi dă un pumn în față unei fete enervante din Academie.

e0dbc4883c1df1accf3de512501c9e10

2.Amy Dunne (Fata dispărută de Gillian Flynn) – RECENZIA

Mai mult decât badass, tipa e de-a dreptul nebună. Nebună, dar cu o minte briliantă. Pe parcursul cărții, n-am știut cum să reacționez la ceea ce aflam despre ea. Trebuia să-mi fie milă, să o admir sau să o urăsc? Tipa asta e construită în așa fel încât să te debusoleze și să te uimească, în același timp.

large (25)

3.Melania Lupu (Seria Melania Lupu de Rodica Ojog-Brașoveanu) – RECENZIA

O bătrânică… badass? Da, chiar e. Melania e mai mult decât pare la prima vedere. Nu doar că e inteligentă, dar Melania joacă toate celelalte personaje pe degete și, totodată, rezolvă și crimele/misterele. Am inclus-o în această listă deoarece, ca cititor, avem parte din când în când la mintea acestui personaj, care m-a uimit prin șiretenia și iscusința ei. Plus că îmi doream să adaug, în acest articol, și un personaj creat de un autor de pe la noi.

large (26)

 

4.Arya Stark (Urzeala tronurilor de George R.R. Martin) – RECENZIA

Arya este fata mică și neastâmpărată a familiei Stark. Într-o lume în care majoritatea femeilor trebuie să fie drăguțe, bune la suflet și, preferabil, prostuțe, micuța Arya vrea să învețe să lupte, să-i ajute pe ceilalți și să fie în stare să se salveze singură, în caz de necaz. Probabil dacă n-ar fi fost contrastul dintre ea și sora ei, Sansa, nu s-ar fi observat la fel de bine această înclinație a Aryei. Sper să mă surprindă și în viitoarele volume ale seriei.

large (27)

5.Katniss Everdeen (Jocurile Foamei de Suzanne Collins) 

Când zici personaj badass, n-ai cum să nu te gândești și la The Girl on Fire. Îmi place faptul că autoarea n-a transformat, cum vă ziceam la început, o fată vai de ea într-o eroină. Katniss are toate atribuțiile pentru a fi o eroină, încă de la început. Vâna pentru a-și întreține familia, chiar dacă acest lucru era ilegal, știa cum să supraviețuiască în sălbăticie și mai mult ca sigur nu era o fată prostuță. Curajul ei s-a văzut încă de la memorabila scenă în care se oferă voluntară, în locul surorii ei mai mici.

large (28)

 

Asta a fost… deci, voi ce personaje badass feminine aveți?

 

 

6 gânduri despre &8222;5 Badass Female Characters&8221;

    1. Conchita? :)) Pe mine mă duce cu gândul ba la o fată bătăușă, care tăbăcește fundul oricui, ba la una inteligentă, cu replici sarcastice și toate cele.

Lasă un răspuns

