Currently reading #5

N-am mai postat în această categorie de un an. Nu știu de ce am neglijat-o atât de mult, dar mi se pare o rubrică destul de ok, pentru momentele în care nu prea am chef de o recenzie, dar tot vreau să postez ceva.

Planurile mele, în legătură cu cititul, merg destul de bine. Challenge-ul de pe Goodreads nu mi-a mai luat-o cu mult înainte, dar tot sper să-l depășesc, cât mai e vacanță, cu un număr considerabil. Vine a 12-a, nu se știe ce reading slump mă mai apucă sau ce chestiuță intervine. Nu vreau să-mi las cărțile necitite.

13563223_1120370544702762_142754864_n

 

Acum vreo săptămână, am citit Neverland de Radu Găvan. A fost exact cum mă așteptam. Adică am avut așteptări mari atât de la carte, deoarece era lăudată peste tot, cât și de la autor, deoarece mi-a plăcut cum a scris Exorcizat. Iar când ai așteptări atât de mari, de obicei, sunt nerealiste. Neverland este excepția, de data aceasta. Singura mea problemă este numărul mic de pagini, voiam mai mult. Ce să fac acum, mă mulțumesc cu ce am primit. Sper să scriu recenzia zilele următoare.

 

 

13649640_1141836879222795_61457423_n

Momentan citesc Regatul Luminilor, volumul 3 din Grisha. L-am început destul de greu, nu-mi mai aminteam o mare parte din acțiune și am fost nevoită să mă opresc și să arunc un ochi pe la sfârșitul volumului 2. Asta s-a întâmplat acum cinci zile. Următoarele două, n-am avut chef de nimic, nici de citit, nici de seriale. Ei bine, aseară m-am pus din nou pe citit și am ajuns undeva pe la pagina 170. Cred că abia acum am intrat destul în acțiune, încât să-mi revină cheful. Sper ca finalul acestei serii să nu mă dezamăgească. Primul volum mi-a plăcut la nebunie, al doilea m-a plictisit pe alocuri, iar al treilea vreau să mă lase cu gura căscată, exact ca un pește. :))

Am ambiția de a termina cartea azi. Doar să nu mă apuce, din nou, starea aia de plictiseală continuă.

Voi, dragilor, ce-ați mai citit?

Lasă un răspuns

