In my mailbox #13

Cărți, cărți, cărți și, din nou, cărți! Ce poate fi mai frumos? Am mai strâns ceva achiziții noi, deoarece e vară și știam că o să am mai mult timp pentru citit. Să vedem…

 

Primele două cărți sunt de la noul sponsor al blogului, Târgul cărții. Mulțumesc! Mesagerul de Markus Zusak este deja citită și găsiți recenzia aici, iar Marile minciuni nevinovate de Liane Moriarty a ajuns abia ieri și sper să o citesc cât de curând.

Cazul Magheru de Mihail Drumeș mi-am cupărat-o de la Cărturești și am dat doar 10 lei pe ea. Probabil știți cât îl ador pe acest autor, mi-era într-un fel dor de cărțile lui. Cred că nu l-am mai citit de 2-3 ani. Vânătorii de zmeie de Knaled Hosseini este primită de la prietene, de ziua mea. Sunt destul de curioasă în privința ei.

13823600_1139652326107917_1944090940_n

Fangirl de Rainbow Rowell a fost ceva de moment. Îmi doream o carte în engleză și asta mi s-a părut destul de ușurică, încât să nu-mi dea bătăi de cap.

Am lăsat la urmă comanda de la elefant.

Mi-am luat Regatul luminilor de Leigh Bardugo, volumul 3 din Grisha, deoarece îmi doresc să termin această serie. Fata din tren de Paula Hawkins este deja citită și revin cu o recenzie.

Second Life de S.J.Watson am luat-o mai mult pentru a ajunge la o anumită sumă, dar am citit Înainte să adorm, de la aceeași autoare, și mi-a plăcut la nebunie. Despre Nedoriți de Kristina Ohlsson, am citit o dată pe un blog, nu mai știu ce blog, și m-a atras subiectul.

Micul prinț de Antoine de Saint-Exupery mi s-a părut genul de carte pe care trebuie să o ai în bibliotecă, iar Marea călătorie a lui Amy și Roger de Morgan Matson mi s-a părut potrivită pentru vară.

13814575_1139651799441303_908441810_n

Iar Crima din Orient Express de Agatha Christie a fost primită cadou. O am în altă ediție, deci, cel mai probabil, voi organiza cândva un concurs cu ea.

13819495_1139651749441308_1597700401_n

Voi ce ați mai primit/ cumpărat?

Lasă un răspuns

