The Summer Book Tag

Uff… am avut o săptămână destul de aglomerată. Lumea a luat bac-ul și a vrut să sărbătorească. M-am simțit de parcă l-aș fi dat și eu. :)) Am înaintat destul de puțin cu cititul și ultima carte terminată este Mesagerul, scrisă de Markus Zusak, autorul care m-a cucerit total prin Hoțul de cărți. Am încercat de trei zile să scriu o recenzie la o carte citită în ultimul timp, dar cuvintele pur și simplu refuzau să curgă și mi s-a părut ceva forțat. Așa că un tag e numai bun. Întrebările sunt luate dintr-un tag în engleză, traduse de mine.

1.O copertă care te face să te gândești la vară

Cum v-am mai spus într-un post anterior, Marea călătorie a lui Amy și Roger de Morgan Matson mi s-a părut cartea perfectă pentru vară și asta, în mare parte, cred că i se datorează și copertei. Tipu și tipa de mână, șoseaua și nuanța asta de galben/portocaliu, de parcă bate soarele fix în ei.

large (17)

2.O carte care-ți luminează ziua

De obicei, când vine vorba de cărți, sunt toată luminată. Fie că e vorba de un colet nou, sau o plimbare pe la librării, sau cititul în sine, sau doar o privire către bibliotecă, instant mă simt puțin mai bine.

large (18)

3.O carte cu copertă galbenă

Galben.Ok. Nu-i una din culorile mele preferate, dar ne descurcăm. Aleg De veghe în lanul de secară de J.D Salinger, deoarece am citit-o de ceva timp și mi-a plăcut. Plus că nuanța asta de galben e cât de cât în regulă.

De-veghe-in-lanul-de-secara-J.-D.-Salinger-Editura-Polirom-2011

4.O carte perfectă pentru plajă

Straniile și minutele amărăciuni ale Avei Lavender de Leslye Walton… cât am savurat cartea asta anul trecut, pe plajă. Mi-a plăcut extrem de mult și regret că n-am reușit să-i scriu o recenzie. Din câte am observat, sunt puțin cei care vorbesc despre ea și chiar merită mai multă publicitate.12

5.O carte cu o acțiune interesantă

Aici, întrebarea se referea la genul de carte cu o acțiune alertă, care te captivează întru-totul. Nu pot să mă abțin, așa că o să precizez două serii: Academia Vampirilor și Harry Potter. Aceste două serii mi-au mâncat zilele, nopțile și m-au trecut prin toate emoțiile pe care le poate simți un om normal. Dacă le-aș reciti acum, nu știu dacă s-ar întâmpla la fel, dar prefer să le păstrez așa în amintirea mea.

6.O carte cu un final dureros, ca o arsură solară

Hoțul de cărți de Markus Zusak m-a lăsat cu inima sfărâmată. Cărțile despre cel de-al doilea Război Mondial sunt cele care m-au lăsat mereu într-o stare de tristețe.

large (21)

7.O carte cu un final frumos/fericit, ca un apus de soare

Cărțile cu final fericit sunt mult mai numeroase. Fata din tren de Paula Hawkins are finalul pe jumătate deschis și prefer să cred că lucrurile au devenit din ce în ce mai bune pentru protagonistă.

large (22)

8.O serie de cărți pe care speri să le citești vara aceasta

Nu mai sunt o mare fană a seriilor, dar vara asta plănuiesc să citesc ultimul volum din Grisha și să-mi pun bani de-o parte pentru a-mi cumpăra toate volumele din Percy Jackson în engleză.

large (23)

3 gânduri despre &8222;The Summer Book Tag&8221;

Lasă un răspuns

