Wrap Up: Iunie

large3116314

Nu-mi vine să cred că deja a trecut o lună din vară, iar eu n-am făcut mai nimic productiv. Am citit ceva mai mult pe la sfârșitul lunii… se pune? Eram destul de optimistă, mă gândeam că o să mă apuc de fizica aia, că acum vine a 12-a, plus engleza pe care trebuie să mi-o pun la punct și să mă apuc de mâncat sănătos și regulat (La polul opus față de majoritate fetelor, mă plâng că am slăbit prea mult în ultimele luni. Stresul, ce să-i faci?) Ei bine, cum m-am văzut în vacanță, am aruncat la coș cu toate planurile și am lenevit continuu, m-am uitat la seriale, am citit și am ieșit cu prietenii din când în când. Dacă nu m-aș fi simțit atât de bine, probabil aș fi simțit o mică urmă de regret.

În primele două săptămâni din iunie n-am citit nimic, dar, după aceea, m-am pus pe treabă.

  1. Trois de Julian Barnes: Cartea aceasta a fost precum o cocktail, o învălmășeală de acțiuni și stări. La un moment dat, nu mai știam de cine să-mi pară rău, pe cine ar trebui să urăsc, de partea cui să fiu, a cui e vina și am sfârșit prin a împărții toate acele sentimente, în mod egal, fiecărui personaj principal: Stuart, Oliver și Gillian.
  2. Isla și fericirea până la adânci bătrâneți de Stephanie Perkins: Cu această carte am fost atât de subiectivă, încât nici mie nu-mi vine să cred. I-am dat 5 stele din 5. Aș mai face asta din nou? Probabil că nu. Însă, în unele momente, am înțeles-o perfect pe Isla și m-am regăsit în acest personaj, chiar mi-am și zis „Ăsta e genul de lucru irațional, pe care aș fi în stare să-l fac.” . Categoric nu este o carte de 5/5, are o mulțime de lipsuri, dar am rezonat extrem de bine cu ea. Dacă aș fi citi-o cu un an în urmă sau aș reciti-o peste ceva timp, n-ar mai fi fost aceeași situație.
  3. Domnul cu coasa de Terry Pratchett: Am avut așteptări mult prea mari de la acestă carte și, inevitabil, am fost puțin dezamăgită. Au multe momente care mi-au plăcut, dar și câteva în care nu reușeam să fiu atentă, să mă concentrez pe ce citesc. Face parte dintr-o serie, probabil dacă aș citi primul volum, lucrurile ar fi mai clare pentru mine.
  4. Quasar de Ana Mănescu: Am scris recenzia aici. Puteți vedea părerea mea și mai multe detalii despre carte.
  5. Micul prinț de Antoine de Saint-Exupéry: Aveam ciudata impresie că am citit această carte când eram mai micuță, dar, după câteva pagini, tot nu-mi reaminteam nimic și nu mi se părea cunoscută povestea. Poate eram prea mică și nu-mi mai aduc aminte, poate am avut doar o impresie și, de fapt, n-am mai citit-o până acum… chiar nu știu.

13608060_1125370850869398_1887594182_n

A fost o lună destul de bună. Voi ce ați mai citit? 🙂

4 gânduri despre &8222;Wrap Up: Iunie&8221;

Lasă un răspuns

