In my mailbox #12

Hei, dragilor! E oficial prima zi de vacanță, chiar dacă eu m-am simțit liberă imediat după de am scăpat de teze, dar nu asta e ideea. :)) Căldura mare, lenea și mai mare, dar cheful de citit nu dispare. Sper să țină toată vara, poate și mai mult. Mai am 50 de pagini din Domnul cu coasa de Terry Pratchett, care care mi s-a părut destul de ok, doar că mă așteptam la ceva mai spectaculos. Aveam de gând să o termin în dimineața aceasta, dar m-am oprit din citit, pentru a face un drum până la poștă. Inițial, trebuia să iau coletul de vineri, dar când am ajuns la poștă și m-am cotrobăit prin portofel și ghiozdan, am realizat că buletinul meu se evaporase. L-am găsit abia seara, picat printre scaunele din mașină. Daaar, după această mică peripeție, am ajuns să pun și eu mâna pe colet.

Coletul este primit de la Editura Herg Benet, noul sponsor al blogului. Sunt super încântată de acestă colaborare! 🙂

13565563_1120370484702768_1524322804_n.jpg

  • Miasma de Flavius Ardelean – De la acest autor am mai citit Scârba sfântului cu sfoară roșie, care mi s-a părut destul de diferită, față de ce citisem până atunci, în sens bun. Este plăcut să dai uneori peste astfel de cărți, care să te surprindă, fie prin ceva frumos, fie prin ceva macabru.
  • Neverland de Radu Găvan – Este una dintre cărțile pe care mi-o doream foarte mult. Am citit Exorcizat, care m-a intrigat încă de la început (recenzia aici), iar între timp am auzit și de Neverland. Sper doar să nu rămân devastată total, la sfârșit.
  •  Quasar și  Stresul dintre orgasme de Ana Mănescu – De aceste cărți am auzit în treacăt, pe diferite bloguri. Nu știu de ce, dar am impresia că sunt genul de cărți care, prin povestea lor, te fac să începi să te gândești la propria poveste, fie că te regăsești într-o mai mică sau mai mare măsură în ceea ce ai citit.
  • Malad de Alexandru Voicescu – Pare a fi o carte care te ține în suspans de la început până la sfârșit, iar când ajungi la sfârșit, rămâi cu gura căscată. Din câte știu, a primit premiul de Cea mai bună proză în 2016, deci, sigur voi da peste ceva interesant.
  • Instinct de Ioana Duda – Cartea aceasta a apărut destul de curând, fiind prima carte publicată de autoare la Herg Benet. Am citit un interviu cu ea, acum câteva zile, și îmi dă impresia c[ este genul de persoană în prezența căreia n-ai cum să te plictisești și, cel mai probabil, la fel este și cartea ei.

Acestea sunt cărțile primite de la editură. Am decis să nu le amestec cu celelalte cărți cumpărate de mine. Voi face un alt In my mailbox peste ceva timp. Pe data viitoare! ^^

2 gânduri despre &8222;In my mailbox #12&8221;

Lasă un răspuns

