Wrap Up: Mai

large3116314

În luna mai am avut impresia că am citit destul de mult, deoarece m-am tot plimbat cu cărți după mine și citeam ori pe la orele în care n-aveam altceva mai bun de făcut, ori prin autobuz, ori când aveam de așteptat ceva sau pe cineva. Însă, când am făcut „bilanțul” lunii, am constatat că au fost doar 4 cărți. Ciudată treaba. :)) Cert e că m-am descurcat mai bine decât în aprilie și n-am mai luat pauze atât de mari de la citit. Nu știu cât voi recupera în iunie, deoarece sunt într-o perioadă destul de aglomerată și cred că libertatea o voi simți abia pe la sfârșitul lunii.

  1. Miss Peregrine de Ransom Riggs: După cum v-am povestit și în articolul cu noutăți din bibliotecă, cartea a fost diferită de ceea ce-mi imaginasem eu. Puteam să jur că voi da peste o carte horror, despre un orfelinat bântuit de spiritele copiilor care au murit acolo. Judecați-mă pentru că am prea multă imaginație și nu-mi bat capul destul cu descrierile cărților! Nu pot să zic că n-a fost interesantă, chiar sunt curioasă de ce o să se întâmple, doar că voiam altceva de la ea.
  2. Scârba sfântului cu sfoară roșie (Miasma #1) de Flavius Ardelean: Am vrut ceva special și exact asta am primit. Autorul nu duce lipsă de originalitate și se vede faptul că a vrut să iasă din anumite tipare, pentru a-și pune amprenta asupra literaturii contemporane românești. Acest basm nu prezintă o lume frumoasă, dar, prin macabru său, te face să vrei să asculți povestea lui Taush până la sfârșit.
  3. Cum să uiți o femeie de Dan Lungu: Cred că a fost cea mai plimbată carte dintre toate, timp de două săptămâni am cărat-o cu mine zilnic. V-am spus cât ador autorii români? Au o anumită lejeritate în scris, pe care nu o întâlnești la cărțile traduse din alte limbi. Au o cursivitate care te unge pe suflet, iar Dan Lungu nu face excepție.
  4. Scandaloasa poveste a lui Frankie Landau-Banks de E. Lockhart: Mă așteptam la ceva mai mult de atât. Cartea a fost relaxantă și nu pot spune că m-a deranjat cu ceva anume, doar că voiam o poveste mai mind blowing, să-mi scurtcircuiteze mintea, iar la sfârșit să mă întreb ce naiba am citit. Acest lucru nu s-a întâmplat, de unde se trage și mica mea dezamăgire.

Acestea au fost cărțile citite de mine în luna mai, ceva îmi spune că iunie va fi mai sărăcăcioasă. Suntem pe 9 și încă n-am citit nimic. Ei bine, voi cu ce vă delectați? Ceva recomandări?

2 gânduri despre &8222;Wrap Up: Mai&8221;

  1. Am înnebunit internetul cu recomandarea asta, dar de când a apărut în traducere și la noi, nu mă pot abține să n-o recomand peste tot: „Îngeri căzuți” de Susan Ee. Uită orice trop despre îngeri pe care îl cunoști deja, Angelfall e complet diferită! Are acțiune cu carul, are multe scene horror și mai are și o poveste de dragoste plină de tensiune. Mie mi-a plăcut la nebunie seria, așa că-ți recomand să citești măcar prima carte. Următoarele două devin din ce în ce mai bune! 😉

    1. Am vazut coperta printre noutatile de la Trei. Adevarul e ca, in ultimul timp, scot carti bune pe banda rulanta si nu stii pe care sa pui mana mai intai. :))

Lasă un răspuns

