Opposites book tag!

Hei, hei! Pff… cât de repede a trecut și weekendul acesta, zici că nici n-a fost. Oricum mai sunt doar câteva săptămâni de școală și, după, voi avea parte de libertate totală. Săptămâna trecută am primit un tag de la Lili ( Mulțumesc! >:D< ) și m-am gândit să nu las să treacă timpul și să uit de el, la cât sunt eu de împrăștiată. Să vedem ce avem aici…

1. Prima carte din colecția ta și cea pe care ai cumpărat-o cel mai recent!

Primele cărți pe care mi le-am cumpărat eu, din proprie inițiativă, au fost Scrisoare de dragoste de Mihail Drumeș și Lorelei de Ionel Teodoreanu. A venit profa de română din clasa a 7-a cu o listă de cărți de la Adevărul și mi-am zis: De ce nu?  Cel mai recent am primit o comandă, vedeți în ultimul In my mailbox aici.

finger-passes-along-book-spines-library-animated-gif

2. O carte ieftină și o carte scumpă!

Sunt o chitră. Și cred că e prima dată când o recunosc, negru pe alb. :)) Fie că e vorba de cărți, machiaj, haine sau orice alt lucru, dacă nu e ieftin sau la reducere, nu e de mine. Rar se întâmplă să fac excepții. Cea mai ieftină carte e Tess d’Urberville de Thomas Hardy, pe care am dat 1 leu, iar cea mai scumpă cred că e Șovăire, volumul 2 din Lupii din Mercy Falls, pe care l-am cumpărat pe la începutul carierei mele de obsedată de cărți. Nu cred că am dat vreodată mai mult de 30-35 de lei pe o carte.

3. O carte cu protagonist masculin și una cu protagonist feminin!

Exorcizat de Radu Găvan m-a surprins în mod plăcut. Cât despre protagonist feminin, am prea multe opțiuni, așa că aleg ceva din aceeași zonă, cu autori români: Ultimul avanpost de Lavinia Călina.

4. O carte pe care ai citit-o repede și o carte pe care ai citit-o greu!

Mic dejun la Tiffany de Truman Capote am citit-o într-o singură zi. Într-un fel, îmi pare rău că m-am grăbit și n-am savurat-o în totalitate. Cel mai mult mi-a luat Circul nopții, deoarece treceam printr-o perioadă confuză și, la un moment dat, chiar am abandonat-o.

5. O copertă frumoasă și o copertă urâtă!

Sunt surprinsă că încă ador coperta de la O zi din șapte de Lauren Oliver. Am citit-o acum mult timp, dar coperta aia îmi inspiră așa o liniște și o stare Zen. Am în bibliotecă volumul 2 sau 3 din seria Lux, publicată la Leda. Am câștigat cartea la un concurs, dar coperta mi se pare ciudată.

6. O carte națională și o carte internațională!

Elevul Dima dintr-a șaptea de Mihail Drumeș, deoarece ador autorul acesta. Și internațională… Pădurea norvegiană de Haruki Murakami.

7. O carte subțire și o carte groasă!

Oscar și Tanti Roz este scurtă și se citește foarte repede, iar la polul opus, este Urzeala Tronurilor, un monstru destul de interesant.

large (5)

8. O carte ficțională și una non-ficțională!

Straniile și minunatele amărăciuni ale Avei Lavender de Leslye Walton m-a surprins destul de mult, chiar a ajuns în topul cărților mele și nu înțeleg de ce nu este mai populară la noi. Și non-ficțională, cred că De neînvins de Laura Hillenbrand se încadrează aici.

9. O carte foarte (mult prea) romantică și o carte de acțiune!

Cărțile de la editura Epica sunt destul de romantice, am citit primele 2 volume din seria scrisă de Stephanie Perkins, iar Divergent mi se pare o serie plină de acțiune.

10. O carte te-a făcut fericită și una care te-a făcut tristă!

Hoțul de cărți a fost singura carte la care am avut un sentiment de tristețe, la modul că îmi venea să plâng. Și fericită sunt mai mereu când vine vorba de cărți. 😀

Poate prelua oricine tagul. ^.^

3 gânduri despre &8222;Opposites book tag!&8221;

Lasă un răspuns

