In my mailbox #11

Cred că ar trebui să fac acest gen de postare mai des, deoarece mereu ajung să fac 2 turnulețe din cărți și un articol kilometric plin cu poze. Ei bine, în ultimele săptămâni am dat 2 comenzi, am golit destul de bine portofelul. Sorry, I’m not sorry. Oricum mai aveam puține cărți necitite. Parcă-mi piere și cheful când văd că n-am de unde alege, așa că m-am aprovizionat destul de bine, dar deja am terminat câteva.

Prima este o carte de care am avut nevoie la scoală. Mă rog, și o să am în continuare. Bac-ul se apropie… Nu am ce să comentez. În general, cărțile obligatorii pentru școală nu m-au dat pe spate, dar nici nu le-am urât din tot sufletul meu. De exemplu, la Ultima noapte de dragoste, mi-a plăcut ideea centrală și personajul narator a fost destul de interesant pentru a-l analiza, însă, Întâia noapte de război m-a pierdut treptat, cu toate amănuntele ei, pe care oricum nu le-am reținut.

13236267_1091080814298402_1903900780_n

În continuare, sunt două cărți de la YoungArt, citite ambele. Miss Peregrine m-a bulversat, deoarece e total altceva decât ceea ce am așteptat. Aici este și greșeala mea, pentru că nu m-am interesat destul de mult în ceea ce o privește. Nu mi-a displăcut, doar că eu mă așteptam la piure și am primit cartofi prăjiți. Înțelegeți voi. :)) Pe de altă parte, Flori pentru Algernon a fost exact pe gustul meu. Mi-a plăcut să urmăresc evoluția/involuția personajului nostru, să urmăresc ce se întâmplă în creierul lui, dar și cu amalgamul de sentimente care-l încercau.

Scârba sfântului cu sfoară roșie a fost ceva de impuls, voiam o carte de la un autor roman, destul de ieftină încât să nu depășesc bugetul pe care mi-l propusesem la această comandă. De Flavius Ardelean știam de la Acluofobia, carte care a făcut ceva vâlvă printre cititori, chiar dacă a fost scrisă sub numele de A.R.Deleanu. Știam că se ocupă de zona macabrului și mi-am zis că nu strică ceva diferit în această perioadă. Între timp am și citit-o și da, chiar am avut parte de ceva „diferit”.

13236080_1091080657631751_1083216998_n

Eram curioasă de cea mai cunoscută carte a Agathei Christie, dorindu-mi de mult timp să o citesc. Am dat-o gata într-o zi jumătate și mi-a plăcut, dar, dacă e să fac un top, Crima din Orient Express rămâne pe primul loc. Despre Marele Gatsby, v-am vorbit deja AICI.

Acum, urmează cărțile necitite. Scandaloasa poveste a lui Frankie Landau-Banks este singura carte, din prima comandă, pe care n-am apucat să o citesc. Am citit Mincinoșii de E. Lockhart și aici aveți părerea mea despre ea. Isla am cumpărat-o pentru că era la reducere, am dat doar 16 lei pe ea și am zis să-mi completez această serie. ( Recenzie la primele 2 volume aici și aici)

Cărți din colecția Top 10+, colecție care-mi place foarte mult: titluri bune, autori cunoscuți, prețuri mici, iar formatul perfect pentru a le căra după tine peste tot. De Exuvii am auzit doar cuvinte de laudă, sper să fie cel puți la nivelul așteptărilor mele. Cât despre Dan Lungu, voiam să-l citesc de ceva timp, mereu îmi făcea cu ochiul „Sînt o babă comunista”, dar acum am adăugat în coș un alt titlu, chiar nu știu de ce, dar nu regret deloc.

Ultimele două cărți mi-au fost recomandate indirect, prin intermediul booktube-lui. De la Irina, am auzit de Julian Barnes și m-am uitat peste cărțile lui, iar Trois mi s-a părut a fi potrivită pentru starea mea de acum. Iar de Terry Pratchett am auzit de la Cristina și am devenit curioasă.

Acestea sunt cărțile pe care le-am cumpărat eu în ultima vreme. Voi ce noutăți aveți? Ce mai citiți?

Un gând despre &8222;In my mailbox #11&8221;

Lasă un răspuns

