Premiile Liebster

Majoritatea cred că sunteți familiarizați cu aceste primii deoarece au tot circulat în ultimul timp pe blogosferă. Eu am primit 2 nominalizări și azi, cam întârziată ce-i drept, mi-am făcut ceva timp și am răspuns la întrebări.

Reguli:

– Multumeste-i persoanei care te-a nominalizat scriind link-ul catre blogul ei in postare;
– Raspunde la toate intrebarile primite;
– Nominalizeaza 11 bloggeri;(asta o să fie destul de greu…)
– Formuleaza 11 intrebari la care sa raspunda cei nominalizati de tine;
– Nu poti nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;
– Trimite-le nominalizatilor un link la postarea in care i-ai numit, pentru a-i informa.
.
Prima nominalizare vine din partea Dianei. Mulțumesc! ❤
1. De ce ai ales să îți faci un blog?
Primul blog l-am avut în vara lui 2013. Știu că de un an începusem să citesc mai multișor și n-aveam cui să-i împărtășesc opiniile mele, plus că vizitam alte bloguri de cărți și chiar îmi plăcea ceea ce vedeam. Dar n-a durat mai mult de 2 luni până l-am șters. Mi se părea aiurea și nu mă regăseam în el. În octombrie 2013, am luat-o de la capăt cu Jessie’s Blog. V-am spus vreodată cât de fericită mă face acest blog?
2. Mai ai și alt blog/alte bloguri în afară de acesta?
Nu, mă dedic în totalitate acestuia. :))
3. Care este cartea care a avut cea mai mare influență asupra schimbărilor ce s-au produs în viața ta?
Nu pot să zic că una din cărțile pe care le-am citit a schimbat ceva major în viața mea, însă cel puțin un sfert din ele cred că au contribuit puțin, puțin la personalitatea mea.
4.Dacă ai avea șansa să trăiești pentru tot restul vieții tale într-o carte, ai alege să o faci? Dacă da, în ce carte?
Cred că Harry Potter. Cum ai putea să reziști unei asemenea tentații?
5. Care este filmul tău preferat și de ce?
Faza amuzantă e că, deși mă uit la o groază de filme, mai mereu le uit numele. >.< Recomand Inception, l-am văzut acum câteva luni și e atât de mind-fuck încât îți poate produce un scurtcircuit la creier.
6. Ce înseamnă scrisul pentru tine?
Nu scriu. Da, sunt fata care citește, dar nu scrie. Cred că prima și singura dată când am avut această înclinație a fost acum 5-6 ani, o mică poveste pe care am lăsat-o destul de repede baltă.
7. Cum ai început să citești?
Până în clasa a 8-a citeam maxim 4 cărți pe an. Scânteia cred că a fost aprinsă de cărțile care se vindeau cu revista Bravo. Oh, și cărțile lui Mihail Drumeș.
8. Crezi că ai putea trăi fără să citești?
Da, aș trăi, dar aș avea o viață plictisitoare.
9. Care este trupa/cântărețul tău favorit?
N-am așa ceva.
10. Care este lucrul pe care ți-l dorești cel mai mult să îl faci?
Să călătoresc și să vizitez cât mai multe locuri.
11. Unde ai vrea să fii în acest moment?
Într-un loc unde nu-i caniculă. Londra? Hmm…
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Și a cea de-a 2-a vine din partea lui Yuki. Mulțumesc! ❤
1. Ce părere ai de piaţa de carte din România?
Cred că editurile noastre fac o treabă destul de bună. Cu toate că uneori mi-aș dori să se miște mai repede cu seriile și să traducă mai multe cărți, realizez că la nivelul tării noastre nu pot să cer prea mult.
2. Ai avut vreodată gânduri sinucigaşe legate de o carte? Să o arzi, să o arunci undeva?
Nu, n-am întâlnit încă o carte care să mă irite atât de tare.
3. Cât timp petreci citind?
Depinde. Acum, în vacanță, citesc între 2 și 6 ore pe zi dacă am dispoziția necesară, nu sunt într-un reading slump și alte planuri pentru ziua respectivă.
4. 5 filme care te-au impresionat?
Okay, chiar a venit momentul să dau un search în memorie. Hachiko, Now you see me, The imitation game, V for Vendetta, The Butterfly Effect.
5. La ce animeuri/desene animate te uiţi?
Naruto e singurul pe care îl urmăresc, adică aștept să apară episoade noi. Am mai urmărit câteva animeuri pe care ori le-am terminat, ori le-am lăsat baltă. Death Note mi-a plăcut cel mai mult.
6. Preferi ediţia paperback sau hardcover a unei cărţi?
Cărțile hardcover îmi plac mai mult, fiind mai rezistente și mai drăguțe, însă în România se publică mai mult cărți cu coperta paperback, deci ne adaptăm și noi.
7. Te-ai gândit vreodată să scrii o carte?
Idei aș avea, partea cu motivatul și scrisul e mai greu.
8. Ce planuri de viitor ai?
Sunt în perioada aia în care nu sunt sigură pe ce drum să mă duc.
9. Ce gen de muzică asculţi?
Cam orice, depinde de cum mă simt în momentul respectiv.
10. Ne poţi povesti ultimul vis avut?
Chiar nu-mi aduc aminte. :)) Știu că acum câteva săptămâni am visat că eram la școală, nu înțelegeam ce se întâmplă și ce caut la acolo atât de devreme. Traumatizant vis.
11.Ce părere ai de autorii din România?
Până acum am citit doar din clasicii români, deci n-am avut ocazia să fac cunoștință cu autorii noștri contemporani. Lavinia Călina, Lina Moacă, Simona Stoica, Radu Găvan sunt câțiva din autorii pe care chiar vreau să-i citesc, sper să nu-i mai amân prea mult.
.
Lasă un răspuns

