Citește o grămadă | Wrap-up read-a-thon

Doar eu am impresia că a trecut extrem de repede această săptămână? Nu contează…

Pe scurt, acest read-a-thon a fost un succes și s-a desfășurat în felul următor.

Luni: A fost pe departe ziua în care am citit cel mai mult și am făcut cel mai mare progres. Am citit Moarte pe Nil de Agatha Christie și fanii acestei autoare probabil știu cum e, când începi o carte scrisă de ea, nu ai cum nu o citești repede deoarece simți nevoia de a știi precis cine-i criminalul. Sau doar mie mi se întâmplă? :)) M-am lăsat păcălită puțin, adică am avut scenariu în minte încă de la primele pagini, știam jocul personajelor, dar când mi-a fost prezentată scena crimei, n-am mai fost capabilă să-mi imaginez cum a fost posibil și cum s-au desfășurat lucrurile. Jos pălăria, Agatha Christie!

Marți, Miercuri, Joi: Am citit Categoric moartă de Charlaine Harris care mi-a dat puține bătăi de cap. Jumătate de carte m-a plictisit îngrozitor și am avute moment în care voiam să o las baltă, dar nah, am fost eu fată bună și am zis să nu las cartea așa în aer, cel puțin să o duc la sfârșit. Nu știu dacă voi continua seria, momentan n-am acest lucru în plan, să zicem că am pus Vampirii Sudului pe bară.

Vineri, Sâmbătă, Duminică: O mie nouă sute optzeci și patru de George Orwell. Deși a durat la fel de mult ca la Categoric moartă, pot să vă asigur că n-a fost același chin. Aici dispoziția mea și-a vârât coada. A fost vorba de un mic reading slump, nu la genul că nu-mi doream să citesc, ci din contră, voiam să devorez cartea aceasta, însă după ce citeam puțin luam tot felul de pauze destul de lungi. Chiar am înțeles de ce se află în toate topurile cu „Cele mai bune cărți”. O doamne, trebuie să scriu o recenzie!

Cărți terminate: 3

Pagini citite: 314+400+345= 1059

Eu spun că e bine și sunt mulțumită. Sincer, mă bucur că am participat la acest read-a-thon, chiar m-a motivat într-o oarecare măsură. Cam asta a fost, așa că revin cu obișnuita întrebare: Voi ce mai faceți? Ce mai citiți?

5 gânduri despre &8222;Citește o grămadă | Wrap-up read-a-thon&8221;

  1. Sunt de acord, Agatha Christie are același efect și asupra mea!
    Felicitări pentru cărțile și numărul mare de pagini citite! Mă bucur că ți-a plăcut și că te-a motivat, ăsta-i era și scopul, și sper că vei mai participa și în viitor!

  2. Eu nu particip la maratonuri de lectură, dar cred că e o idee bună să-ţi fixezi de multe ori un challenge 😀
    eu am reuşit să termin de curând ‘Felii de lămâie’ şi abia aştept să-i fac recenzia.

Lasă un răspuns

