Citește o grămadă | Read-A-Thon 2015

Hei, hei, hei! Da, chiar am simțit nevoia să tastez 3 de „hei”.

Probabil v-ați dat seama că e vorba de un read-a-thon și, cum planetele s-au aliniat, iar eu chiar n-am nimic planificat pentru săptămâna viitoare, m-am decis să particip. Inițiativa a venit din partea Sarei, i-am descoperit blogul destul de curând și mi se pare super fain. Maratonul are loc în perioada 10-16 august, noi trebuie să citim cât de mai mult, iar la sfârșit un norocos va primi volumul 2 din Cântec de gheață și foc, Încleștarea regilor. Asta chiar te motivează, mai ales când știu că primul volum așteaptă calm în bibliotecă. În fine, dacă sunteți interesați, găsiți mai multe detalii pe blogul ei.

11850777_913951748677977_1590206493_n

Eu mi-am făcut lista și sper să mă țin de ea.

  1. 1984 de George Orwell. De cele mai multe ori când văd postări gen „Top X cărți de citit într-o viață”, această carte e pe primul loc. Vreau să știu care-i treaba cu ea, cu ce a vrăjit majoritatea cititorilor astfel încât cu greu mai găsești o părere negativă despre ea.
  2. Categoric moartă de Charlaine Harris (volumul 6 din Vampirii Sudului). Sincer, am cam trecut de perioada în care eram înnebunită după vampiri, dar cartea asta e ca un ghimpe. Am mai încercat de 2 ori să o citesc și am lăsat-o baltă, așa că acum mi-am impus să o termin.
  3. Moarte pe Nil de Agatha Christie. Am zis Agatha Christie, deci am zis tot. Ce poate fi mai bun, într-o zi caniculară de vară, decât o carte polițistă?
  4. Bărbați care urăsc femeile de Stieg Larisson. Aceasta este rezerva mea, în cazul în care se întâmplă o minune și reușesc să le termin pe cele de mai sus, pot să mă apuc de „monstrul” acesta.

Așa, cam asta a fost. La sfârșit de maraton voi reveni cu un post în care vă voi spune cum m-am descurcat. Sper să vă alăturați și voi!

2 gânduri despre &8222;Citește o grămadă | Read-A-Thon 2015&8221;

  1. Hei, hei, hei! Mă bucur că participi la read-a-thon-ul meu, mulțumesc de compliment (:D) și sper că vei reuși să citești tot ce ți-ai propus și sunt curioasă, când vei termina cartea lui stieg larsson, ce părere ai.
    Spor!!

Lasă un răspuns

