Leapșa: Summer and Books

Am primit acum ceva timp o leapșa de la Yuki, căreia îi mulțumesc, și cum mi-am făcut puțin timp am zis să n-o mai mai amân.

1. E vară. Ai nevoie de un suc rece. Să spunem că nu ai nimic la îndemână, rece și de băut, dar ai o carte răcoritoare, plină de vitalitate și de suspans. Care ar fi aceea ?

Portretul lui Dorian Gray. Am citit-o de curând și m-a fascinat complet. E perfectă și trebuie să o citiți!

2. Să spunem că biblioteca ta are nevoie de o restaurare. Fă o poză bibliotecii tale, atașeaz-o acestei cerințe și spune-ne care ar fi defectul ei. (poți atașa doar o parte dacă dorești).

11846442_912330598840092_388685630_n

Lăsând la o parte faptul că telefonul n-a avut bunăvoința să facă o poză decentă (sau mi-a tremurat mâna, nu știu), raftul acesta este cel mai dezordonat din întreaga bibliotecă. Cărțile nu se potrivesc de nicio culoare, sunt îngrămădite și am tot adăugat altele noi… Presimt că urmează o rearanjare a bibliotecii.

3.Ai o/un soră/frate pasionat/ă de cărți ? Dacă nu, ai dori să fie pasionat/ă de cărți ?

Am un frate mai mare, însă nu e pasionat de cărți și nici nu cred că l-aș putea vedea în postura de cititor fanatic. Pe de altă parte, aș economisi o groază din banii pe care îi dau pe cărți.

4.De când ai devenit pasionată de cărți, și de ce?

Din vara lui 2012. Cumpăram revista Bravo și am văzut Fantomele ne știu toate secretele (sper că n-am încurcat titlu) în țiplă cu revista. Mi-am cumpărat-o instant. Tot în acea vară am citit Scrisoare de dragoste de Mihail Drumeș care m-a captivat incredibil de mult, făcându-mă să mă întorc la clasici cu mare drag.

5.Ai cunoscut mulți oameni de când ai blogul ?

Nu pot să zic chiar „cunoscut”, dar da, am avut ocazia să descopăr atât bloggeri cu stiluri extrem de diferite și personalități interesante, cât și cititori care mi-au descoperit blogul și mi-au împărtășit părerile lor.

6. Colegii de școală și profesorii, cunoscuții și rudele știu despre blogul tău ?

Nu. În momentul de față simt nevoia de a-l păstra doar pentru mine. Nu mi-e frică de părerea lor sau ceva de genul, doar că nu vreau să fie „disecat” și analizat.

7. Spune o carte cu o copertă extrem de roz.

Aproape căsătoriți. Din câte-mi aduc aminte, e o carte draguță și amuzantă, pentru vară.

8.Asculți muzică ? Care sunt artiștii și melodiile tale preferate?

Aw, punct sensibili. Știu că sună ciudat, dar n-am nici artiști, nici melodii preferate. În telefonul meu sunt multe melodii de la Lana del Rey, Sia, Ed Sheeran… depinde ce dispoziție am și de ce am chef.

9. Dorești să scrii cărți ?

Spre deosebire de alți cititori, eu n-am această înclinație. Recunosc că nici n-am încercat și nu pot spune un „nu” hotărât încă. Cine știe ce nebunie mă apucă în 2-3 ani.

10. Să vedem dacă ești ordonată. Fă o poză unei părți din camera ta, chiar acum.

Eu? Ordonată? :)) În niciun caz. Totuși, în dezordinea mea, există o ordine înțeleasă doar de mine. Încerc să-i explic asta mamei de 17 ani.

11.Ești pasionată de limbi străine ?

Nu sunt pasionată. Cu engleza mă înțeleg destul de bine, dar franceza e la pământ. >.<

12. Au existat vreodată persoane care să te facă să nu mai citești ?

Să mă opresc definitiv din citit, nu. Sigur, pe la început îmi mai spuneau părinții, mai în glumă, mai în serios, când mă vedeau cu atâtea cărți fantasy „să citesc și altceva”. Nu le acordam prea mare atenție, iar ei nu mă sâcâiau prea des. Au încetat de un an și ceva.

13. Cu ce limbă străină, sport, activitate, mâncare, sau om ai asemăna cititul?

Cititul mă duce cu gândul la o cană cu ciocolată caldă, Știți când e iarnă și sunteți afară, cu nasul roșu, parul și genele înghețate, mâinile degerate și picioarele reci? Cum atunci când beți ceva cald, pentru mine ciocolata caldă, vă simțiți corpul dezmorțit și sunteți din nou plini de o căldură liniștitoare? Exact așa mi se pare cititul.

14. Spune-ne 20 de lucruri ciudate sau interesante despre tine.

N-am fost niciodată prea bună la asta.

  1. Ador supa de pui cu tăieței de casă.
  2. Par timidă, dar de fapt nu mă simt confortabil să vorbesc cu oamenii pe care nu-i prea cunosc, mi se par discuții forțate.
  3. Visez să călătoresc și să vizitez cât mai multe țări și orașe.
  4. Folosesc foarte des sarcasmul.
  5. Din cauza lui, uneori pot să fiu destul de răutăcioasă.
  6. Mă prostesc mult.
  7. Nu mă supăr ușor.
  8. Însă și când mă supăr, trebuie să se ferească lumea din fața mea.
  9. Unii oameni mă cred amuzantă, iar mama îmi zice că am un umor negru.
  10. Prietenii îmi zic că par normală, dar sunt o ciudată cu diplomă. (tot îi iubesc)
  11. Mă uit la Naruto de când aveam 13 ani.
  12. Îmi plac filmele și serialele.
  13. Vreau să iau permisul.
  14. Îmi place tot ce ține de make-up. Nu, nu sunt tipa care se spoiește pe față cu un kg de fond de ten cu 3 nuanțe mai închis și își face genele de parcă sunt picioare de păianjen. Îmi plac machiajele discrete, naturale.
  15. Cât despre modă, nu port haine colorate. Roșu, roz, verde, portocaliu, mov, n-o să mă vezi prea curând în culorile astea la școală sau în oraș.
  16. Cu toate astea, îmi place albastru.
  17. Am părul șaten deschis și vara îmi fac vârfurile mai deschise, spre blond. Un fel de ombre.
  18. Sunt agitată și nu-mi plac persoanele lente.
  19. Iubesc toamna.
  20. Nu știu ce vreau să fac în viață și către ce domeniu să mă îndrept.

15.  Ce zodie ești ?

Gemeni.

16. Ce fel de elevă ești ? 

Nu sunt chiar „eleva model”. Mă ajută foarte mult memoria, rețin majoritatea lucrurilor din clasă. De aceea, la materii precum matematica, fizica, chimia nu mă prea obosesc cu învățatul. Mai este și faptul că nu-mi place să tocesc, biologia și româna fiind materii la care nu voi excela prea curând. Totuși, am avut mereu note extrem de bune, de care și eu ajung să mă mir uneori.

15. Atașează o poză cu multe dintre cărțile tale (aranjate în ce fel vrei tu, absolut oricum)

A se observa poza de mai jos.

16. Atașează o poză cu tine și cartea preferată.

11830301_912330922173393_2069240227_n

Cartea? Hmm… voi chiar credeți că pot să aleg dintre copilașii mei?

17. Ai un animal de companie ? Atașează o poză cu el.

Momentan, am o pisică și doi pisoi mai mici. Pisica a apărut acum 2-3 ani prin curtea mea și a rămas definitiv. Acum este din nou la plimbare, deci nu pot să-i fac poză.

18. Atașează o poză amuzantă.

large

Because Spongebob. ❤

19. Atașează câteva poze cu desenele tale.

Talentul meu la desen este undeva sub 0. Mici mâzgălituri, nu cred că vreți să vedeți așa ceva. :))

20. În încheiere, ce dorești să le transmiți cititorilor tăi?

Nu vreau să pară siropos sau ceva, dar chiar vă mulțumesc că-mi urmăriți blogul. Nu cred că vă dați seama ce mult înseamnă pentru mine faptul că am reușit să duc acest blog mai departe, că este vizitat și că lumea chiar apreciază ceea ce fac eu aici. BIG HUG

Lasă un răspuns

