Currently reading #4

Home, sweet home! Am lipsit ceva timp, mai exact o săptămână care mi s-a părut destul de lungă. Ei bine, mi-am petrecut timpul pe litoralul nostru, destul de gălăgios, dar frumos ce-i drept.

Nu sunt o mare fană a vacanțelor la mare. Pielea mi se înroșește repede, nu-mi place dacă e apa prea sărată, nici dacă sunt valuri mari, nisipul mă enervează, „Ia porumbelul, neamule!” răsună din 5 în 5 minute și auzi tot felul de bălării la alți oameni care te fac să-ți pui mâinile în cap și să te întrebi cum e posibil. Cu toate astea, mi-e foarte greu să stau o vară întreagă fără să mă duc la mare. E ceva din obișnuință. Un fel de nu-mi place, dar îmi place. Sper că înțelege cineva ce vreau eu să spun aici.

Așa că m-am înarmat cu 3 cărți, o pereche de căști și telefonul cu un nou playlist și m-am dus la mare.

11830851_911249442281541_1571279828_n.

Prima carte pe care am dat-o gata a fost Straniile și minunatele amărăciuni ale Avei Lavender. N-am reușit să-i fac o poză și îmi pare extrem de rău, dar cartea asta este asdfgh. M-a ținut lipită de ea și am cărat-o peste tot cu mine, chiar a prins un anume miros de mare, iar paginile s-au încrețit ușor, vizibil doar dacă o examinezi cu atenție. Clar voi scrie o recenzie! Cartea are nevoie de mai multă publicitate pentru că e super.

.

.

11830309_911249505614868_1721681702_nA doua carte a fost una de Jane Austen, Dragoste și prietenie. Aceasta carte a fost citită cam forțat. Știu că am cumpărat-o acum un an, în jur de Dragobete, și de atunci zace neatinsă în bibliotecă. Am pus-o în bagaj și mi-am zis că nici gând să mă întorc cu ea necitită, chiar m-am ținut de promisiune. Mi-a confirmat un lucru pe care îl știam de când am citit Mândrie și prejudecată, dar am zis să nu-i pun sentința din prima: Jane Austen nu e pentru mine. Nu mă înțelegeți greșit, nu am nimic împotriva cărților clasice, ci din contră, le ador. Să zicem doar că mi-am găsit și eu „nașul”.

.

A treia carte este Moarte pe Nil de Agatha Christie, dar n-am apucat să ajung la ea, m-a vrăjit prea rău marea și am pierdut noțiunea timpului. :))

Voi ce mai faceți? Ați fost e undeva? Ce mai citiți?

P.S.: Acesta este articolul cu numărul 100 pe care-l public. >.< Nu-mi vine să cred.

3 gânduri despre &8222;Currently reading #4&8221;

Lasă un răspuns

