The sick book tag!

Am primit acest tag de la Yuki. Mulțumesc! ❤

1.Diabet: O carte dulce, extrem de dulce.

Anna și sărutul franțuzesc / Lola și băiatul de treabă din vecini . Ambele fac parte dintr-o serie scrisă de Stephanie Perkins și mi se par cele mai potrivite la categoria asta: simple, drăguțe și destul de „dulci”.

2.Varicelă: O carte pe care ai citit-o odată, dar nu o vei mai deschide vreodată.

Având în vedere că nu-mi place să recitesc cărți și n-am tendința de a le deschide aiurea , ar fi o listă destul de lungă. În principiu, toate cărțile în care se pune mai mult accentul pe acțiune. Chiar nu văd rostul în a reciti aceste cărți, m-ar plictisi groaznic din moment ce știu deja ce o să se întâmple.

3.Gripă: O carte contagioasă care s-a răspândit ca un virus.

Aș înclina să spun Fifty Shades of Gray. Serios, am impresia că toată lumea din jurul meu a citit-o, însă eu nu cred că mă voi apropia prea curând de ea. Sunt un fel de Gică contra la faza asta, nu vreau să citesc ceva doar pentru că toată lumea o face. A doua variantă e seria Jocurile Foamei care merită toată agitația din jurul ei, o recomand.

4.Ciclul: O carte care o citeşti în fiecare lună, an sau mai des.

Nu recitesc cărți. #2

5.Insomnia: O carte care te-a ţinut treaz toată noaptea.

Nu chiar toată noapte, ci jumătate: Băiatul cu pijamale în dungi. Am împrumutat-o de la o prietenă și acum câteva zile, pe la 10-11 mi s-a pus pata pe ea. A fost destul de scurtă și chiar mi-a plăcut.

6.Amnezie: O carte pe care ai uitat-o şi a eşuat în a lăsa o impresie puternică în mintea ta.

Seria Micuțele Mincinoase și seria Jurnalele Vampirilor. Fix acum 3 ani, dacă nu mă înșel, văzusem serialele și eram: wow, waw, ooo etc.Vă imaginați încântarea mea când am auzit că există și cărți. Ei bine, pe scurt: am devorat cărțile alea, mi-au super plăcut atunci, însă acum nu-mi amintesc mai nimic din ele și îmi sunt super indiferente.

7.Astm: o carte care ţi-a luat respiraţia (care te-a impresionat).

Oscar și Tanti Roz și Hoțul de cărți. Ambele sunt cărți emoționante ce mi-au ajuns la suflet.

8. Malnutriţie: o carte care te-a lipsit de a mai vrea să mănânci.

Nu știu dacă trebuie să mă gândesc la o carte super dezgustătoare sau la una atât de bună încât să uit să mănânc. Oricum , din prima categorie sunt absolut sigură că n-am întâlnit și din a doua categorie, spun doar: eu când vreau să mănânc, mănânc. Poate să fie cutremur, război, să vină cel mai sexy tip din lume la ușa mea, nu contează!

9.Boală ,,călătoare”: o cartea care te-a luat într-o ,,călătorie” prin timp şi spațiu.

Jane Eyre m-a făcut să mă teleportez în Anglia secolului al XIX-lea.

Invit să rezolve acest tag pe: Illusion, Loredana, Books or Movies, Dreams Have Wings și oricui dorește să-l rezolve.

12 gânduri despre &8222;The sick book tag!&8221;

  1. Vaaai, numărul 8 parcă mă descrie pe mine! Mai ales partea de la sfârșit. XD Toate ca toate până la food. 😀 Drăguț tare tag-ul, mersi pentru nominalizare!

      1. Aww… și eu ador cartea Spulbera-ma, pacat ca editura nu are de gand sa traduca si celelalte volume. Cat despre Cautand-o pe Alaska, mi s-a parut cea mai buna carte a lui John Green.

Lasă un răspuns

