Planuri pentru vară

Vară, vară și iar vară! V-am mai spus până acum cât de mult iubesc vara? Nu? Okay, aflați acum. Culmea e că vara a început acum 20 de zile, dar n-am simțit diferența pentru că 1.școală și 2.profii pun note chiar dacă-i vară. Pentru orice elev, exceptându-i pe nefericiții care dau BAC-ul *Sorții să fie de partea voastră!*, vara începe oficial atunci când se termină școala.

Planuri? Nu prea-mi fac planuri, deoarece de cele mai multe ori nu mă țin de ele, dar să vedem cam ce așteptări am de la vara asta.

large545

Cărți: Vreau să citesc mult, mult, mult. Vreau să am zile în care stau cu o carte în mână toată ziua, de la răsărit la apus, ba chiar și noaptea. În grădină, în casă, la ștrand, la plajă, în mașină, vreau să citesc pe unde apuc. Mi-am făcut o listă cu ce cărți necitite am prin bibliotecă și vreau să reduc numărul lor. Ce o să citesc eu vara asta?

1. Volumele 2 și 3 din Stăpânul Inelelor de J.R.R. Tolkien

2. Bărbații care urăsc femeile (Millenium #1)de Stieg Larsson

3. Oceanul de la capătul aleii de Neil Gaiman

4. Portretul lui Dorian Gray de Oscar Wilde

5. Să nu mă părăsești de Kazuo Ishiguro

6. 1984 de George Orwell

7. Straniile și minunatele amărăciuni ale Avei Lavender de Leslye Walton

8. Urzeala Tronurilor de George R.R. Martin

9. Orașe de hârtie de John Green (deja am început-o)

Ar mai fi 2-3 cărți, dar nu-mi aduc aminte care. Desigur, voi mai da comenzi și această listă se va mai mări, însă voi încerca să mă țin de ea. Zilele următoare voi face un In my mailbox, veți vedea cu acolo poze.

Seriale: Acum 2 zile am început Lie to me și mi se pare destul de interesant. Este despre un grup de oameni care ajută la rezolvarea unor cazuri ale poliției. Acești oameni au fost învățat sau au un talent nativ , ei își pot da seama atunci când oamenii spun minciuni, din mimică și gesturi. Personal, m-a cucerit acest serial, păcat că are doar 3 sezoane.

Mai am de gând să mă uit la Games of thrones, după ce citesc cartea. M-am abținut atât de mult timp, dar săptămâna aceasta facebook-ul a fost plin de spoilere și, din greșeală, am primit și eu unul. Am fost atât de supărată încât mi-am cumpărat imediat cartea, plus că cei de la Libris aveau 50% reducere la editura Nemira.

Eh, după acestea două nu știu ce voi face. Recomandați-mi seriale!!!!

Filme: Probabil mă voi uita la tot ce mi se pare interesant. Mă bate gândul să fac și o rubrică despre filmele pe care le vizionez.

Alte lucruri: Vreau să particip la read-a-thon-uri, sper să organizeze cineva. Dacă nu, o să mă supăr, o să organizez eu unul și voi participa singură la el! :)) Vreau să mă ocup mai mult de blog, să fiu la zi cu recenziile și să mai scriu diferite articole. Îmi doresc foarte mult să mai obțin o sponsorizare, pe lângă cea de la Libris. O da, planuri mari!

Voi ce faceți vara asta? Ce citiți? La ce vă uitați? Pe unde vă plimbați?

5 gânduri despre &8222;Planuri pentru vară&8221;

  1. „Să nu mă părăsești” este superbă, o să-ți placă sigur! 😉 La fel și „Portretul lui Dorian Gray” și „Oceanul de la capătul aleii”. În materie de seriale, îți recomand cu căldură Scorpion! Primul sezon s-a încheiat (are 22 de eps), iar al doilea sezon apare acum în toamnă. Dacă îți place Lie to Me, o să-ți placă și Scorpion, zic eu… 😀 Vacanță plăcută și să reușești să-ți duci la bun sfârșit toate planurile (de lectură dar și de alt fel)!

Lasă un răspuns

