Recenzie – Lola și băiatul de treabă din vecini de Stephanie Perkins

Lola-si-baiatul-de-treaba-din-vecini_EPICA

Descriere: Lola Nolan nu crede in moda… crede in deghizari.

Cu cat mai scumpa costumatia, mai stralucitoare, mai absurda, mai neobis-nuita, cu atat mai bine. Dar chiar daca stilul Lolei este scandalos, ea e o fiica ascultatoare si o prietena cu planuri mari de viitor. Totul e aproape perfect pana in clipa in care spaima vietii ei devine reali tate: gemenii Bell, Calliope si Cricket, se intorc in cartier. Cand Cricket, inventator talentat, paseste din umbra surorii lui gemene si revine in viata Lolei, ea trebuie in sfarsit sa faca pace cu sentimentele de o viata pentru vecinul de alaturi.

Recenzie: Serios, era evident că îmi doream această carte. Citisem primul volum, pe care apropo îl adorasem (recenzie aici), tocmai fusese anunțată apariția celui de-al 3-lea volum la noi, volum de care am auzit că este genial, și eu mă simțeam oarecum obligată să citesc acest volum, dar cartea nu mă atrăgea în nici-un fel. Fată care se deghizează? Pe bune? Era peste puterea mea de înțelegere. De ce ai vrea să arăți diferit în fiecare zi? Nici acum, după ce am terminat cartea, nu mă împac prea bine cu acest lucru.

Ce-i drept, Lola este o non-conformistă. Este crescută de doi tați, mama ei adevărată fiind dependentă de alcool, iubitul ei e solistul unei trupe rock, ea duce o viață destul de complicată. Și, la toate acestea, se adaugă și mutarea în vecini a lui Cricket Bell, tipul care i-a frânt inima în urmă cu câțiva ani.

Inevitabil, apare triunghiul amoros Max(iubitul Lolei)-Lola-Cricket. Nu am condamnat-o pe Lola pentru asta. Adică este adolescentă, normal că nu știe ce vrea, normal că face alegeri pripite și este absolut normal să aibă acele sentimente. Ce nu mi-a plăcut a fost faptul că autoarea a făcut din Max personajul negativ. Pe bune? Tipul a reacționat destul de normal.

Lola și băiatul de treabă din vecini a fost o carte bunicică. Acțiunea destul de simplă, la fel și stilul autoarei. Dacă nu o citeam în perioada cu teste și teze, probabil aș fi fost oarecum dezamăgită, dar să zicem că a avut noroc și a picat la momentul potrivit.

Dacă vreți o lectură ușoară, de vară, este perfectă.

Mulțumesc pentru această carte Librislibrărie online unde puteți găsi o mulțime de cărți online, iar transportul este gratuit.

2 gânduri despre &8222;Recenzie – Lola și băiatul de treabă din vecini de Stephanie Perkins&8221;

Lasă un răspuns

