Recenzie – Diana cu vanilie de Diana Sorescu

diana-cu-vanilie-the-book_1_fullsize

Descriere: Cartea de față este dedicată Dianei Sorescu (1987-2013), o talentată jurnalistă, plecată dintre noi prea devreme, la doar 26 de ani. Nu puțini au fost cei profund impresionați de destinul ei tragic, atât apropiați, cât și cei care nu o cunoșteau, dar care au auzit de povestea ei.

Cu o experiență de 7 ani în domeniu, Diana a debutat în lumea presei încă din adolescență, știind că acesta este drumul pe care vrea să-l urmeze. De-a lungul timpului, ea a lucrat la diferite publicații din presa scrisă sau online precum Unica, Tonica, Miresici, dar și în cadrul posturilor Pro Tv și Antena 3.

Ea era cunoscută de cititori și prieteni drept Diana cu Vanilie, numele sub care scria, cu vervă și franchețe, un blog despre oameni și viață, despre lumea din jurul ei. Această carte reunește gândurile împărtășite de Diana cu Vanilie pe blogul ei, grupate în trei capitole ,,Începuturi”, ,,Oameni” și ,,Nebuloase”, precum și 18 poezii ale autoarei.

Recenzie: Am citit această carte acum 3 zile, chiar eram într-un moment în care aveam nevoie de așa ceva. Am împrumutat-o de la o prietenă și am stat lipită de ea în jur de 2 ore, afară, la soare, cu o cană de înghețată alături. A fost perfect!

Cartea a fost publicată de către prietenii Dianei, după moartea ei, fiind un fel de omagiu alcătuit din texte luate de pe blogul ei. Aveam impresia că va fi învăluită în tristețe, dat fiind că autoarea nu mai este printre noi, dar m-am înșelat. Diana Sorescu chiar a reușit să rămână în viață prin ceea ce a scris.

Am simțit că în carte se ascunde o parte din sufletul ei și tot timpul am avut impresia că am ieșit la o cafea cu o prietenă foarte bună, care-mi povestește despre lucruri adunate de prin viață. Uneori amuzantă, alteori serioasă,  Diana ne împărtășește părerea ei sinceră despre ce o nemulțumește, dar face totul într-o manieră atât de frumoasă încât n-ai cum să nu o îndrăgești.

„Eşti cee ce eşti în secunda asta datorită alegerilor pe care le-ai făcut în viaţă. Alegeri responsabile, mature, asumate, calculate şi drepte, alteor copilăreşti, impulsive, nebuneşti, greşite, idioate, fără cap. Dar toate sunt ale tale. Şi în momentul în care vei învăţa să le accepţi, o să te iubeşti. Şi nu o să ai regrete.”

„Fiecare despărțire e un dans macabru al iubirii. „

„Şi după ce pleacă, eşti obligat să uiţi. Iei amintirile, şi visele, şi nopţile de dragoste şi le arunci într-o cămară din suflet, ca pe nişte daruri preţioase, dar vechi, de care trebuie să scapi. Le săruţi încă o dată, le aşezi cu grijă pe rafturi, te îndepărtezi şi le priveşti. Îţi iei adio. Închizi uşa şi pui lacăt din lacrimi.”

Blogul ei: http://dianacuvanilie.blogspot.ro/

2 gânduri despre &8222;Recenzie – Diana cu vanilie de Diana Sorescu&8221;

  1. Si eu voiam sa citesc cartea aceasta pentru ca am mai intrat pe blogul Dianei si am citit cateva articole, fata asta chiar ma face sa ma simt mai bine si imi pare rau ca nu mai este printre noi pentru ca sincer mi-ar fi placut la nebunie sa fac cunostiinta cu ea. Pupici :*

Lasă un răspuns

