GoodRead & Insurgent

Salutare!

În primul rând vreau să vă anunț despre inițiativa echipei GoodRead de a face un top al blogurilor de cărți. Mi s-a părut o idee foarte bună, așa că m-am înscris imediat. Am descoperit bloguri noi și, la rândul lui, micul meu blogușor a fost descoperit de alții. *pff…nu-mi place partea asta, sună a cerșit :))*Ideea e că prietenii mei n-au făcut încă cunoștință cu Jessie și nici nu vreau să se întâmple acest lucru deoarece Jessie’s Blog este locul meu de refugiu, nu-mi doresc să fie invadat de persoanele cunoscute. Prin urmare n-am la cine să apelez, așa că vă rog pe voi să votați acest blog. Puteți face acest lucru aici, apăsând butonul de like.

************************************************************

Ieri am fost la Insurgent împreună cu clasa.  Da, mi-am obligat colegii să meargă, chiar dacă unii n-au văzut nici măcar Divergent. N-am nici cea mai mică idee ce au înțeles ei din film sau dacă au înțeles ceva. Cert e că la sfârșit au zis că le-a plăcut și nu m-a bătut nimeni.:)) Eu am tot avut tendința de a face comparația film-carte *era imposibil să nu se întâmple asta* și, evident, cartea a câștigat, dar nu neg faptul că Insurgent este un film bun și merită văzut.

Și de această dată am avut parte de adăugări/schimbări. Câteva au fost în beneficiul filmului, l-au făcut mai captivant și au reușit să țină publicul în suspans. Deși sunt o fană a cărților, am înțeles acest lucru și nu i-am învinovățit pentru asta, însă am făcut-o pentru alte lucruri.

SPOILER!!!DACĂ NU AȚI CITIT CARTEA SĂRIȚI PESTE ACEASTĂ PARTE!

1.Actrița care a interpretat-o pe mama lui Four pare mult prea tânără, arată mult prea bine pentru cineva care a fost abuzată de soț și a fost nevoită să trăiască printre cei fără facțiune. Pff…nici măcar nu semănă cu Four.

2.Ar fi fost mai ok un film 2D. N-au folosit cine știe ce efecte *câteva cioburi și păsări* . Dacă îl făceau 2D ar fi fost mai aproape de Divergent, nu s-ar fi observat diferența prea mare. Așa arată de parcă sunt 2 filme diferite ce au în comun doar personajele.

3. Sfârșitul. De ce fugeau toți spre îngrăditură? A fost ciudat și sunt curioasă cum o vor scoate la capăt cu Allegiant.

************************

În altă ordine de idei, tot ieri, după ce am venit de la film, am început să citesc din Regatul Umbrelor. Rămăsesem undeva pe la pagina 130, dar până seara am dat-o gata. Aoleu, iubesc cartea asta, mai aveam puțin și începeam să o pup sau să o îmbrățișez. Vreau volumele 2 și 3 și mai vreau ca voi să o citiți . Voi face în curând o recenzie,  să vă spun mai multe și să vă  oblig  fac să cumpărați cartea. Pe curând!

2 gânduri despre &8222;GoodRead & Insurgent&8221;

  1. Si eu am vazut filmul acum o saptamana cred si mi s-a parut ok..(si da, si eu cred ca mai bine era 2D. Adica mi s-a parut ca nu prea se „pupa” cu Divergent). Pe de alta parte facand comparatia cu cartea mi-ar fi placut sa fie unele scene din carte si in film (Cum ar fi atunci cand Tris il cauta pe Four dupa ce cei din prietenie au drogat-o.. „De ce strig un numar” si alte cateva care mi-au placut mult). Insa pentru cineva care nu a citit cartile si doar a vazut primul film cred ca a fost destul de bun.
    In orice caz imi place mult acest blog di de asemenea l-am si votat .. mult succes in continuare.

Lasă un răspuns

