The big book tag!

Sunt super fericită deoarece în sfârșit am vacanță, mă rog , mai e chestia cu școala altfel sau cum s-o mai numi acum, dar și asta e tot un fel de vacanță, nu? Având în vedere că joi și vineri ne lasă să stăm acasă și nu mai suntem chinuiți cu tot felul de activități care, recunosc, uneori sunt distractive, dar de și mai multe ori ajungi să mori de plictiseală și să-ți pierzi timpul aiurea. Serios, puteam să citesc în acel timp prețios! :))

Din câte v-ați dat seama, din titlu, acesta este un tag despre cărțile mari/lungi/groase/cu un număr mare de pagini, nu știu cum să le mai numesc. De obicei, îmi place să citesc cărți cu un număr mediu de pagini, undeva între 400 și 500, sunt destul de mari pentru a fi cât de cât mai complexe, dar nu exagerat de mari. Însă există și excepții: cărți subțiri care mi s-au părut foarte bune și cărți groase care nu m-au plictisit nici măcar o clipă. Așa că…

CELE MAI GROASE CĂRȚI DIN BIBLIOTECA MEA: 

11103849_847050078701478_2068876567_n

  1. Harry Potter și Ordinul Phoenix de J.K. Rowling – 866 pagini. Este cea mai groasă carte din întreaga serie, dar e și cartea mea preferată.
  2. De neînvins de Laura Hillenbrand – 617 pagini. Recenzia aici.
  3. Îngeri și Demoni de Dan Brown – 570 pagini. Recenzie aici. Mi-am cumpărat și Codul lui Da Vinci, o voi devora în curând.
  4. Sacrificiul final (AV #6) de Richelle Mead – 566 pagini.
  5. Jane Eyre de Charlotte Bronte – 560 pagini. Se află în top 5 cărți din 2014. Deși nu i-am făcut recenzie, consider că este un must-read pentru orice cititor care se respectă.

Am luat câte o singură carte din cele 2 serii deoarece nu-mi doream să mă repet.

Cam acestea sunt cărțile. Vreau ca în viitorul apropiat să fac un post și cu Top 5 cele mai scurte cărți, dar până atunci vă provoc și pe voi la acest tag! Sunt curioasă ce cărți gigantice aveți prin bibliotecă. ^^

10 gânduri despre &8222;The big book tag!&8221;

    1. Am si eu Game of Thrones in wish-list, dar cred ca o mai las acolo pana la vara. Am auzit ca are extrem de multe personaje si o actiune foarte intortochiata.

      1. Nu as zice ca e intortochiata, e intr-adevar complexa dar actiunea nu e asa de greu de urmarit. Nu stiu daca te uiti sau nu la serial, dar daca nu te uiti, ti-as recomanda sa incepi mai intai cartile. Fiecare carte reprezinta un sezon, deci daca termini prima carte te poti uita la primul sezon si asa mai departe… (pana in sezonul actual -5- care adapteaza ultimele 2 carti)

      1. Ar fi interesanta un articol de genu, al meu cel mai lung si aici pun ultimul vizionat este Magnolia (188 min)…tin sa te anunt ca cel mai lung film (experiment) ii Modern Times Forever (Stora Enso Building, Helsinki) numa 10 zile :)))

Lasă un răspuns

