Currently reading #3 … și povestea unui reading slump ciudat

11082715_839182962821523_505139005_nOficial, cred că am parte de un reading slump de zile mari. Nu mi s-a mai întâmplat să n-am chef de citit din toamna anului trecut și mi-am dat seama că avea să se apropie o perioadă mai negră. Și ea n-a întârziat să apară. Uite așa mi-am dus eu existența în ultimele două săptămâni, citind doar o carte *și aia cu mai puțin de 200 pagini*, îngropată în mormanul de teme și proiecte, plângându-mă că vreau vacanță și să fie vară. Cu toate astea, am avut timp să vizionez cele 5 sezoane din Breaking Bad, care apropo e un serial de nota 10. Trebuie să-l vedeți, e un ordin. L-am terminat acum câteva ore și am acea senzație, de parcă mi-aș fi pierdut un prieten.

Cartea de care v-am zis mai sus este Maitreyi de Mircea Eliade. Trebuia să o citesc în clasa a 9-a, dar n-o aveam în bibliotecă, parcă nu mă lăsa inima să o împrumut de altcineva și eram prinsă cu alte cărți, deci aveam toate scuzele din lume să n-o citesc. Însă cartea a lovit din nou într-a 10-a, urma să avem inspecție la o ora de română, desigur că Maitreyi apărea în program, eu tot n-am citit-o. Mi-am învățat frumos lecția, chiar am răspuns la acea oră, și totul a trecut. Inițiativa de a citi cartea a venit de la sine. După ce învățasem atâtea lucruri despre ea, tehnica străinului, roman al experienței, blah-blah-blah, mi-am dorit să văd chiar eu despre ce e vorba, așa că nu m-am gândit de 2 ori înainte de a o adăuga în coș la ultima mea comadă. Cum mi s-a părut? Cred că vă voi spune mai multe într-o recenzie. Am câteva gânduri pe care trebuie să mi le clarific.

11076050_839125976160555_865005863_nCeea ce s-a întâmplat, a fost foarte ciudat. Am stat o săptămână fără să citesc nimic *săptămână infernală*. Duminică dimineața am început Maitreyi. Luni am terminat-o. Și am stat din nou o săptămână fără să citesc nimic *cea de-a doua săptămână infernală*. Ei bine, azi e iar duminică, iar eu am început să citesc. Este vorba de Dispăruți fără urmă de Cecelia Ahern. Am citit doar 35 de pagini, puțin, dar mai bine decât nimic. Nu știu dacă există o explicație pentru ceea ce se petrece cu mine și cu cheful meu de citit, dar sper să trec cât mai repede peste asta. :)) Eu și cărțile mele am suferit destul.

În altă ordine de idei, este o super ofertă pe site-ul celor de la Emag, 20% reducere acumulată la reducerile deja existente, și normal am profitat. Mi-am luat 2 cărți de care sunt foarte încântată și abia aștept să vină *le prieten curier.

Voi ce mai citiți? Sper să aveți mai mult noroc la cărți decât mine. :))

Lasă un răspuns

