Recenzie – Mincinoșii de E. Lockhart

mincinosii-e-lockhart

Descriere: O familie frumoasa si distinsa.

O insula privata.

O fata vulnerabila si indragostita.

Un baiat curajos, plin de pasiune.

Un grup de patru prieteni, Mincinosii, a caror prietenie se dovedeste a fi distructiva.

O revolta. Un accident. Un secret.

Minciuna după minciuna.

Dragoste adevarata.

Adevarul.

 „Şocant, de o frumuseţe tulburătoare şi foarte bine construit, Mincinoşii o să-ţi rămână în minte pentru totdeauna.”-John Green, autor al romanului Sub aceeaşi stea, bestseller New York Times

Citeste Mincinosii. Si daca te intreaba cineva cum se sfarseste, minte, pur si simplu!

Recenzie: Am ales cartea datorită coperții. Okay, okay, aruncați cu roșii în mine și judecați-mă, dar recunoașteți că are o copertă superbă!

Lucrurile s-au petrecut în felul următor: jumătate de carte am fost dezamăgită total și îmi spuneam că am avut cea mai neinspirată alegere, iar cealaltă jumătate am fost în al 9-lea cer și eram extrem de mulțumită de carte deoarece mi se părea incredibilă. Chiar după ce am terminat-o, am intrat pe Goodreads și i-am dat 5/5. Impuls de moment, care peste o ora a dus la reintrarea mea pe site și bifarea a doar 4 stele.Totuși, nu uit cât de dezamăgită am fost la început și nu pot să punctez o carte doar după sfârșit.(Așa ar fi corect, nu?)

“The island is ours. Here, in some way, we are young forever.”

Cartea începe cu minciuni frumoase: minciuni mari, minciuni mai mici, tot felul de minciuni . Te trezești prins în lanțul minciunilor, începi să crezi în ele, doar uneori punându-ți anumite semne de întrebare. Și tu trăiești în lumea aceea plină de minciuni până BUF!!! Adevărul te lovește fix în față. Și credeți-mă, chiar știe cum să lovească. N-ai nici cea mai mică idee cum să reacționezi, dai pagini în urmă, realizând că tot ceea ce ai citit a fost doar o mare, și incredibil de bine spusă, MINCIUNĂ.

“What if we could stop being different colors, different backgrounds, and just be in love?”

Această carte chiar m-a păcălit și m-a luat prin surprindere, iar acum, după ce a trecut o săptămână de când am citit-o, pot spune că e o carte care merită. Așa că eu vă sfătuiesc pe toți astfel: cumpărați-o sau împrumutați-o, duceți-vă în camera voastră departe de spoilerele celorlalți, departe de gălăgie și de lucruri care vă pot întrerupe și citiți-o. Citiți-o și așteptați-vă la lovitura de grație care vă va lăsa fără aer și complet buimăciți.

Multumesc mult librăriei online libris pentru șansa de a citi această carte.

4 gânduri despre &8222;Recenzie – Mincinoșii de E. Lockhart&8221;

  1. Da ai dreptate chiar are o coperta superba :)) Cunosc foarte bine sentimentul cu jumatate de carte dezamagitoare si apoi bam o bomba -laugh- chiar acum citesc Disparuti de Michael Grant si e exact la fel. Pare foarte interesanta cartea , mi-a placut si mie coperta dar nu eram sigura daca merita dar m-ai convins cu recenzia ta 🙂

Lasă un răspuns

