Tag: Ai prefera sa…?

large (7)

1.Ai prefera să citeşti serii sau cărţi “singure”?

Îmi plac seriile. Îmi place să petrec mai mult timp cu personajele și să mă pierd în povestea lor. În plus, mi se pare normal ca atunci când o carte îmi place foarte mult, să-mi doresc o continuare. Dar am și pretenția ca volumele să nu devină plictisitoare sau scrise prost și să nu fie nici exagerat de multe.

2.Dacă ai avea de ales să citeşti doar autori bărbaţi sau doar autori femei pentru tot restul vieţii, ce ai alege?

Aw… asta da decizie. Cred că aș alege autorii bărbați, deoarece femeile tind să devină prea siropoase sau visătoare și nerealiste.

3.Ai prefera să cumperi cărţi direct din librării sau online?

Ador să-mi petrec timpul prin librării și să studiez anumite cărți care-mi atrag atenția, dar prefer să-mi fac cumpărăturile online, pot să-mi cumpăr mai multe cărți cu aceiași sumă de bani.

4.Ai prefera să te uiţi la ecranizarile de tip film sau serial TV?

Serialele TV. Din câte am observat ele se îndepărtează foarte mult de scenariul cărților, uneori devenind ai bune. (Ex:The Vampire Diaries, The Secret Circle, Pretty Little Liars) Filmele m-au dezamăgit de cele mai multe ori.

5.Ai prefera să citeşti 5 pagini pe zi sau 5 cărţi pe săptămână?

5 pagini pe zi??? E ca și cum ai înfometa un copil, dându-i doar o felie de pâine pe zi.

6.Ai prefera să fii un critic sau un autor?

Clar autor.

7.Ai prefera să citeşti topul tău de 5 cărţi favorite sau cărţi noi?

Cărți noi, poate vor intra și ele în top. În plus, nu-mi place să recitesc cărți.

8.Ai prefera să fii un bibliotecar sau un vânzător de cărţi?

Ca vânzător de cărți nu cred că e ok să iei cărțile și să începi să le citești (și nu m-aș putea abține să nu fac asta), așa că aleg bibliotecar.

9.Ai prefera să citeşti genul tău favorit de la toţi autorii sau toate genurile de la autorul tău preferat?

Prima variantă. Nu cred că un autor se poate descurca atât de bine la toate genurile.

10.Ai prefera să citeşti cărţi fizice sau e-book-uri?

Cărți fizice! E un sentiment pe care nu-l vei avea niciodată atunci când citești un e-book.

Dau tag-ul tuturor celor ce citesc această postare și vor să-l rezolve.

Lasă un răspuns

