Currently reading #1

Hei, mai supraviețuiește cineva după prima săptămână de școală din 2015? :)) Sincer, sper că  sunteți cu toții în regulă și cu chef/timp de citit. Eu, surprinzător, am parte de ambele. Săptămâna aceasta am terminat 2 cărți și mai am puțin până o dau gata și pe a 3-a.

15b9f4-tagPrima carte care m-a ținut ocupată weekendul trecut și luni, la un moment dat credeam că mi-am pus lipici pe mâini și nu pot să mă dezlipesc de ea, este Îngeri și demoni de Dan Brown. Cartea pune în prim plan lupta, destul de veche, dintre religie și știință. Mi s-a părut interesantă,  plină de răsturnări de situații și o recomand, sper să dezvolt mai mult subiectul într-o recenzie.

Cea de-a doua carte este 22 Britannia Road de Amanda Hodgkinson, o carte nu prea cunoscută, nici eu nu mai auzisem de ea înainte de a-mi fi oferită drept cadou de la o mătușă. Cartea spune povestea unei familii ce a fost destrămată din cauza războiului, soțul fiind obligat să plece în armată, iar soția să-și ia copilul și să se ascundă în pădure. După ce războiul ia sfârșit, ei se regăsesc, dar secretele trecutului nu le dau pace. La această carte s-a întâmplat un fenomen ciudat. Am început-o prin septembrie, am ajuns la pagina 100, dar din nu știu ce motiv (chiar nu-mi mai aduc aminte), am abandonat-o și n-am mai revenit la ea. Ori mă plictisea și nu-mi plăcea, ori am început altele și am uitat de ea. Marți, încercând să mă decid ce carte să încep, am dat cu ochii de ea. Parcă mă incomoda faptul că avea un semn de carte înăuntru, așa că am luat-o și am început să citesc, iar joi seara a fost gata. Mi-a plăcut, i-am dat 4/5 stele și povestea acestei familii chiar m-a impresionat.

Acum citesc Othello de W. Shakespeare. Mai am Actul 5, care ține nu mai mult de 25 de pagini, dar m-am oprit pentru a scrie acest post. Povestea este interesantă, se axează mai mult pe trădare și pe faptul că cei ce te ajută, uneori, pot fi chiar cei ce-ți crează problemele. Sunt sigură că în limba originală are mai mult farmec, dar notele de la sfârșit mă ajută foarte mult să pătrund mai în interiorul poveștii. Sper să aibă un sfârșit pe măsură.

Voi dragilor ce-ați mai citit?

5 gânduri despre &8222;Currently reading #1&8221;

  1. omoo..de cand voiam sa pun si eu mana pe ‘Ingeri si Demoni’…am impresia ca doar eu n-am citit-o ._.
    Eu inca sunt cu ‘Marele Gatsby’ neterminata pentru ca mai trag cu ochiul prin ‘Nascuta la Miezul Noptii’ :))

      1. Ai auzit bine :)) Cel putin, la ce am vazut eu, autorul se cam pierde in descrieri sau se abate de la tema…e greu sa ma obisnuesc cu stilul lui..

      2. Eu n-am finisat-o tot din aceasta cauza. :)) Nu ca nu m-ar fi interesat toate drumurile si muntii de prin preajma, dar nu vad ce legatura ar avea cu subiectul…

Lasă un răspuns

